Gå til innhold

FÅR IKKE SOVE

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 15 år som er veldig redd for regn og vind.

Jeg får bare ikke sove når det blåser og regner.

Er det noen som har noen råd til meg?

Jeg føler jeg er litt banslig med at jeg er redd for det. Jeg vet selv at ikke regn og vind kan gjøre så mye , men alikeveld så er jeg små redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke ørepropper? Eller gjør som meg; ha på en vifte som går konstant i rommet, den blokkerer ut alle andre lyder. Jeg får nemlig ikke sove hvis jeg hører meg selv puste, haha. :)

Skrevet

Kanskje du kan ta på litt musikk på ipoden din. Det pleier å hjelpe meg hvertfall, litt sånn rolig musikk da :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg er redd for skikkelig vind, så du er ikke alene. :P

Skrevet

Kanskje du kan ta på litt musikk på ipoden din. Det pleier å hjelpe meg hvertfall, litt sånn rolig musikk da :)

Klarer heller ikke å sovne til musikk. Har prøvd ørepropper og det virket ikke så veldig bra.

Skrevet

Jeg er redd for skikkelig vind, så du er ikke alene. :P

Det er bra jeg ikke er alene. Føler meg litt barnslig når jeg er redd for noe som ikke kan gjøre meg noe i det hele tatt.

Gjest fireflies
Skrevet

Hva med å sette på en film eller lese i en bok når du legger deg? Hvis du konsentrerer deg om noe annet, er det ikke sikkert at regnet og vinden opptar deg like mye. Kanskje du "glemmer" det litt. Verdt å prøve i hvertfall :)

Skrevet

Silikonørepropper er veldig bra, mye bedre enn vanlige. Lukker ute all lyd. Verdt et forsøk :jepp:

Håper du får sove!

Skrevet

Silikonørepropper er veldig bra, mye bedre enn vanlige. Lukker ute all lyd. Verdt et forsøk :jepp:

Håper du får sove!

Hvor får man kjøpt dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...