Gå til innhold

Billig fargeblekk?


Janne.

Anbefalte innlegg

Finnes det noen steder på nettet som selger farge blekk til printere billigere enn i vanlige butikker som el kjøp osv?? Der koster det jo nesten 500 kr for litt farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt fargeblekkpatron fra www.blekkpatron.no for et par måneder siden og er veldig fornøyd med det. Vi kjøpte da en refabrikert HP patron (altså en orginal HP patron som er brukt før og nå fylt opp på nytt). Fikk mer enn dobbelt så mye blekk for pengene. Patronen kom i posten etter et par dager, sammen med en nøkkelring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt fargeblekkpatron fra www.blekkpatron.no for et par måneder siden og er veldig fornøyd med det. Vi kjøpte da en refabrikert HP patron (altså en orginal HP patron som er brukt før og nå fylt opp på nytt). Fikk mer enn dobbelt så mye blekk for pengene. Patronen kom i posten etter et par dager, sammen med en nøkkelring. :)

Gikk sporenstreks inn og bestilte! To patroner og fotopapir kommer på 230 kr - billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk sporenstreks inn og bestilte! To patroner og fotopapir kommer på 230 kr - billig!

Håper du blir fornøyd med de da. Er selv overrasket over hvor bra tilbud det var. Var litt skeptisk først om en refabrikert patron var like bra som en vanlig en. Kommer til å bestille derfra igjen. Vi fikk 42ml blekk til 310 kr - en så stor patron (ikke refabrikert da) koster vanligvis godt over 600kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få si takk til alle dere som har hjulpet meg! Jeg skal nå inn og bestille. Ønsker dere alle en God Jul & et Godt Nytt år!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Clas Olhson kan du få kjøpt sprøyte for å fylle på de gamle patronene dine.

Vil anbefale å styre LANGT unna disse sprøyte-refillene! Har prøvd det én gang og aldri mer! Makan til søl og dårlig opplegg skal man ha stooor tålmodighet til å orke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Vil anbefale å styre LANGT unna disse sprøyte-refillene! Har prøvd det én gang og aldri mer! Makan til søl og dårlig opplegg skal man ha stooor tålmodighet til å orke.

Vi har brukt slike sprøyter i ca 1 1/2 år, vi er kjempe fornøyd! Ikke noe søl og 1-2 timer etter påfylling har de vært så god som ny. (de trenger litt tid for å trekke inn blekket)

Vi har fylt opp kanskje 6-7 ganger med dette nå og har fortsatt blekk, for både svart og en pakke med farger betalte vi rundt 250 kr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere hadde sett hvor mange skrivere som raste inn på jobben min etter at disse refillene kom, så hadde dere holdt dere unna :-?

Problemet er ofte at garantien ikke gjelder hvis man har brukt annet enn originale patroner.

Særlig kom det inn en del HP-skrivere.

Både Epson og Lexmark-skriverene klarte seg bra.

I dag lønner det seg nesten å kjøpe NY skriver i stedet for originale patroner. Riktignok er patronene i disse nye billig-skriverene ofte bare halvfulle, men likevel...

Synd at det har blitt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg tror faktisk det er en viss sammenheng mellom kvalitet og pris jeg.

Har lest mye i diverse datablader om dette med billige blekkpatroner, og er etterhvert blitt overbevist om at kvalitet og pris hører sammen.

Siden jeg stort sett skriver ut bilder jeg har tenkt å ha en stund (lager albumer til familie & venner osv), bruker jeg blekk av den dyre typen.

Hvis jeg derimot skulle bruke skriveren stort sett til utskrift av tekst og vanlige dokumenter, tror jeg nok jeg ville vært fornøyd med billigtypen.

Enkelte blekk-produsenter hevder at deres farger skal være fargeekte og holdbare i opptil 99 år, og selv om det er vanskelig å teste dette, er det ingen tvil om at det er forskjell i kvalitet på typer blekkpatroner.

Det ser ut som om problemet med billig blekk er at det er vanskelig for skriveren å lage like store dråper hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...