AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 hei I løpet av det siste året har det kommet en utrolig svær kviselignende sak på bikinilinjen min.. Da jeg først merket at den var der prøvde jeg og poppe den, akkurat som med en vanlig kvise, men da var den ikke klar. Og den ble ikke klar på flere uker, men til sist så fikk jeg poppet den. Og det var noe av det ekleste og vondeste jeg noen gang har gjort i hele mitt liv, men den ble borte etter hvert og etterlot seg kun en liten brun flekk. Men nå (et par måneder siden jeg poppet den) har den kommet igjen, mye mye større og vondere, OG med en liten ond tvilling og de har nå vært der et par uker, så for litt siden prøvde jeg å poppe den største med nål. Det kom litt hvit gugge ut, men så var det akkurat som om den stengte seg igjen..! også ble den mer en dobbelt så stor og gjorde kjempe vondt den pulserte på en måte. Jeg vet ikke hva dette er, har dere noen aning? Jeg trodde først at det var en helt vanlig kvise, men den "fyller" seg bare opp igjen og bruker utrolig lang tid på å bli klar! Ikke minst: Den er giga svær, gjør mye vondere en de normale kongekvisene jeg får noen ganger i ansikt og på ryggen. Den er heller ikke særlig kledlig (jeg er svømmer og trener i badedrakt hver dag, ikke gøy å måtte gå å skjule den). Vær så snill å hjelp, jeg er desperat.. Tusen takk for alle svar!
challenger Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Betent hårsekk? Hvis du shaver så kan det godt være det..
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Betent hårsekk? Hvis du shaver så kan det godt være det.. Det jeg også tenkte. Barberer du deg nedentil, kan dette skje når hårene skal vokse ut igjen og rett og slett ikke finner riktig vei ut. Da begynner de heller og vokse andre veien, noe som resulterer i noe som ikke er særlig behagelig. Opplevd det flere ganger selv og det er vondt som fy!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Det jeg også tenkte. Barberer du deg nedentil, kan dette skje når hårene skal vokse ut igjen og rett og slett ikke finner riktig vei ut. Da begynner de heller og vokse andre veien, noe som resulterer i noe som ikke er særlig behagelig. Opplevd det flere ganger selv og det er vondt som fy! Nei, ikke særlig behaglig :S Vet dere hvordan jeg får jeg den vekk?? Det tok så utrolig lang tid forje gang.. ser ikke ut som den er på vei vekk heller... :S
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Nei, ikke særlig behaglig :S Vet dere hvordan jeg får jeg den vekk?? Det tok så utrolig lang tid forje gang.. ser ikke ut som den er på vei vekk heller... :S Jeg fikk tips om å bruke en veldig tynn nål og "grave" inni. Gjorde jeg aldri, men den gikk jo vekk etter hvert. Og ja enig, det tar så himla lang tid..
Siiw Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Dropp høvelen der nede i hvertfall:P om du bruker det...... Og så ville jeg gått til legen! flaut ja, men heller det, og gå med den 'kvisa' :S
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 det skal lønne seg å smøre seg med renseprodukt for sexleketøy. Får kjøpt det på kondomeriet, sikkert div steder på nettet også. Min er fra rfsu. Smører den på etter jeg har barbert meg
Minya Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Det hjelper en del om du napper det betente håret med pinsett i stedet for å herje med "kvisa" som oppstår der. Når du napper hårstrået vil du i de fleste tilfeller også få med en del av betennelsen i hårsekken, som gjør at det går over fortere. Neste gang det samme håret vokser ut, napper du det igjen så snart du ser en rød flekk rundt det. Har hatt fire-fem sånne selv og de har gått over når jeg har begynt å nappe dem. Nå skjer det bare et par ganger i året fremfor hver uke Edit; tyrkleif Endret 1. desember 2011 av Minya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå