AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som har noe som helst anelse om hva drillpike/ drillteam heter på engelsk? Vet at de har drillpiker i USA, men vet ikke hva de kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 29. november 2011 #2 Del Skrevet 29. november 2011 Drillteam er det samme, drill team. Jeg har sett drill girls bli brukt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #3 Del Skrevet 29. november 2011 Ok, takk. Trodde det var et annet ord for det også. Noen som vet hva flaggborg heter forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 29. november 2011 #4 Del Skrevet 29. november 2011 Man bruker twirling om drilling! Vet ikke om det finnes noe spesifikt for ei jente som driller. Twirl girl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #5 Del Skrevet 29. november 2011 Aah, takk Swirly det var ordet jeg lette etter. Med flaggborg så mener jeg sånn som er på highschool i usa. Det er liksom band og så er det en egen flagg - gjeng, de går ikke bare i parade og holder flagget, det er litt mer show. Det var det da jeg gikk på skole i usa, men husker ikke hva de ble kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #6 Del Skrevet 29. november 2011 Det finnes to ulike drillforbund på verdensbasis. Her er en link til NBTA, som er ett av drillforbundene i USA og den europeiske NBTA siden. Norges musikk-korpsforbund er medlem her. og så har vi WBTF , hvor Norges gymnastikk og turnforbund er medlem av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå