Gjesten Skrevet 1. desember 2011 #41 Skrevet 1. desember 2011 Joda, men man kan godt snu på flisa.... Hvis man ikke har NOEN av delene (eller trenger ny pc) og dersom man stort sett bruker pc til surfing, facebook, bilder, mail og musikk..hva skal man da med en PC? Da kan jo iPad greit gjøre jobben. Den er tynnere, lettere og billigere enn en laptop. I tillegg har den uendelig mye mer batteritid. Absolutt Jeg bare tenker som så at det fleste allerede har en PC
-Susanne- Skrevet 1. desember 2011 #42 Skrevet 1. desember 2011 Ingen av de står særlig stødig på fanget iPad Floor/Bed stand er tingen. Kan brukes i sofaen, stol og seng.
Gjest BabyBlue Skrevet 1. desember 2011 #43 Skrevet 1. desember 2011 Tror det er få som på død og liv trenger en iPad, men er veldig greit for folk som ikke bruker pcen til noe spesielt. Moren min f.eks brukte laptopen min kun til å bestille ting på nett og lese nettaviser, så hun fikk seg en iPad til bursdagen etter eget ønske. Syntes selv det var bullshit i begynnelsen, men det er veldig enkelt og greit å ha liggende. De har lang batteri tid, og er genialt om du bare skal slå opp noe/lese mail eller finne frem matoppskrifter.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #44 Skrevet 1. desember 2011 Kan lure på hvor mange av dere som egentlig vet at det finnes andre nettbrett. Deres tap.
Yme Skrevet 1. desember 2011 #45 Skrevet 1. desember 2011 Jeg surfer MYE på iphonen og synes det fungerer supert. Til facebook bruker jeg en egen app (gratis) Enig her. Jeg kjøpte et sånt brett til mamma, og det brukes omtrent aldri av noen av oss. Mobilen min har kraftigere hardware, så surfing og alt går bedre på den, og om jeg trenger større skjerm, er det bare finne fram laptopen. Jeg tror nettbrett kan bli ganske kult når windows 8 kommer, for da har man mulighet til å ha en skikkelig laptop som kan konverteres til nettbrett, om man har behov for det. Operativystemene nettbrettene bruker idag, begrenser bruken noe veldig, og er direkte søppel i forhold til skikkelige programmer som windows, linux og osx, siden de i utganspunktet er beregna på telefoner.
Xtra_lilje Skrevet 1. desember 2011 #47 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Ingen "trenger" en ipad, men personlig er jeg veldig glad i min. jeg har min med meg overalt, bruker den mye til småsurfing, film, spill, aviser osv. Når den ikke er i bruk, funker den fint som digital fotoramme. Jeg kjøpte den da den kom i USA, og skal helt klart oppgradere til neste år. En ting: om man har en iphone, så blir vel ipad smør på flesk. Selv om jeg elsker ipaden min, får jeg regelrett spasmer av å bruke iPhone, syns den er grusom! Endret 1. desember 2011 av Xtra_lilje
Gjest Regza Skrevet 1. desember 2011 #48 Skrevet 1. desember 2011 Kan lure på hvor mange av dere som egentlig vet at det finnes andre nettbrett. Deres tap. Jada, har en Asus EEE pad også. 1
skrue Skrevet 4. desember 2011 #49 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Kan lure på hvor mange av dere som egentlig vet at det finnes andre nettbrett. Deres tap. Det begynner å komme verdige konkurenter nå. Neste gang jeg ska kjøpe en pad skal de vurderes. Man må imidlertid ikke se seg blind på tekniske spesifikasjoner. En viktig ting man skal se etter er forresten hvor fort den kan skrus på. Man bør huske at en pad i all hovedsak er enhet der man konsumerer. Produserer man mye (å skrive en epost er en måte å produsere) så vil jeg si at en annen type maskin er mer egnet. Jeg bruker min ipad til stort sett å konsumere, selvom dette blir skrevet på ipad'en. Den er for meg perfekt på sofaen og i sengen. Har aldri likt bærbare maskiner der. Endret 4. desember 2011 av skrue
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå