AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #21 Skrevet 30. november 2011 Dessuten er det viktigste at du lever i nuet og gjør ting du elsker. Ikke kast bort tiden din på å deppe over gutter. Gutter kommer når det kommer. Du må bare være glad og fornøyd med deg selv Kanskje du møter en i morgen, kanskje om 2 år, kanskje om 5? Jeg har selv vært deg og bekymret meg for om jeg noen gang kom til å møte noen. Ikke bry deg om alle rundt deg har kjæreste. Det viktigste er å heller vente på en som liker deg som du er og som du liker like mye, enn å være sammen med noen bare for å være sammen med noen...
Gjest Tinneaa Skrevet 6. januar 2012 #22 Skrevet 6. januar 2012 Takk for alle svar! Haha, har faktisk slutta å "deppe" eller tenke over det etter de svarene jeg fikk. Det hjalp å lese det, haha! Bare å nye livet, ja
Reaper Skrevet 6. januar 2012 #23 Skrevet 6. januar 2012 Faen så jævla irriterende å lese dette. GTFO!
Gjest Tinneaa Skrevet 6. januar 2012 #24 Skrevet 6. januar 2012 Faen så jævla irriterende å lese dette. GTFO! Hva ? :s
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #25 Skrevet 6. januar 2012 kom tilbake igjen når du sitter der 25 år gammel og kan telle på en hand antall klemmer du har fått av det motsatte kjønn. det er ikke noe gøy. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #26 Skrevet 7. januar 2012 kom tilbake igjen når du sitter der 25 år gammel og kan telle på en hand antall klemmer du har fått av det motsatte kjønn. det er ikke noe gøy. Eller 29 år og ikke engang opplevd forelskelse, sex, forhold eller noen ting, totalt ufrivillig. Hvordan løser man egentlig et slikt problem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå