Gjest Tinneaa Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Jeg er en jente på 15 år. Har aldri hatt kjæreste. Det lengste jeg har gått med en gutt, er å klemme. Noe som er lenge siden. Kan dette ha noe med utseendet mitt? Får ofte komplementer om at jeg likner på en dukke, er vakker osv. Men hvorfor har jeg ikke hatt kjæreste da? Noen som klarer å se situasjonen, og gi tips på hvordan få kjæreste? Vet dette høres veldig teit ut, men jeg har så lyst på en gutt jeg kan stole på, ha det gøy med i livet 1
Gjest Regza Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Du er 15, langt i fra alle som får seg kjæreste i den alderen..ikke bekymre deg, det kommer. 3
redchilli Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Hvorfor har du skrevet det som et dikt? 3
livingdoll Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Jeg var 15 da jeg fikk mitt første kyss, Fikk kjæreste da jeg begynnte på vidregående(16), en jeg møtte via nettby.no faktisk. Husker jeg var kjempe frustrert og trodde jeg skulle være singel hele livet. Faksik fikk jeg også høre at jeg lignet en dukke, og at jeg var pen. Vi har vært sammen helt til nå, og jeg syntes det er kjeeeempe merkelig å dtae igjen. føler meg som en sikkelig nybegynner. jeg har jo levd i ett forhold fra jeg var 16 til jeg nå er 19. Ike forhast deg. Vent til du finner den rette.
Gjest Tinneaa Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Hvorfor har du skrevet det som et dikt? Haha! skrevet på tlf, blir litt feil da
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Når du er 15 år, så har du ikke alltid vært singel. Du har bare enda ikke hatt en kjæreste, og det er helt normalt . Alt dette med gutter kommer til å ordne seg, og det er absolutt ingen grunn til å forhaste seg. 2
Gjest Tinneaa Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Jeg var 15 da jeg fikk mitt første kyss, Fikk kjæreste da jeg begynnte på vidregående(16), en jeg møtte via nettby.no faktisk. Husker jeg var kjempe frustrert og trodde jeg skulle være singel hele livet. Faksik fikk jeg også høre at jeg lignet en dukke, og at jeg var pen. Vi har vært sammen helt til nå, og jeg syntes det er kjeeeempe merkelig å dtae igjen. føler meg som en sikkelig nybegynner. jeg har jo levd i ett forhold fra jeg var 16 til jeg nå er 19. Ike forhast deg. Vent til du finner den rette. Haha, er akkurat sånn jeg føler det som du følte.Redd for å alltid være singel.Så spennende at du møtte han på nettby! Nei, jeg får prøve å ikke forhaste meg som du sier:) bare irriterende når alle venninner holder på med noen. Da tenker man"hmm.. hva med meg? Hvorfor har ikke jeg en gutt?". Men ja. Får vente til jeg finner den rette
Gjesten Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Du er bare 15 år, det er mange som ikke har hatt kjæreste på den alderen. Bare gi det litt tid, så plutselig møter du en du klikker med, så er det i gang
Gjest Eurodice Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Jeg er en jente på 15 år. Har aldri hatt kjæreste. Stakkars deg, livet kan sannelig være brutalt . 3
Gjest Tinneaa Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Stakkars deg, livet kan sannelig være brutalt . Hahah neidaaa, er ikke så ille det
Gjest Tinneaa Skrevet 29. november 2011 #11 Skrevet 29. november 2011 Du er bare 15 år, det er mange som ikke har hatt kjæreste på den alderen. Bare gi det litt tid, så plutselig møter du en du klikker med, så er det i gang Ja. Det er kanskje det Skal gi det tid, så kommer det vel en gang
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. november 2011 #12 Skrevet 29. november 2011 Jeg er en jente på 15 år. Har aldri hatt kjæreste. Det lengste jeg har gått med en gutt, er å klemme. Noe som er lenge siden. Kan dette ha noe med utseendet mitt? Får ofte komplementer om at jeg likner på en dukke, er vakker osv. Men hvorfor har jeg ikke hatt kjæreste da? Noen som klarer å se situasjonen, og gi tips på hvordan få kjæreste? Vet dette høres veldig teit ut, men jeg har så lyst på en gutt jeg kan stole på, ha det gøy med i livet hahahahahahahahahahahahaha
Envy Skrevet 29. november 2011 #13 Skrevet 29. november 2011 Haha, så søtt! Kjenner meg igjen! Var akkurat sånn jeg tenkte da jeg var 15. Tenkte at ingen noen gang kom til å ville ha meg (selv om jeg stadig fikk vite at jeg var pen, søt osv), og jeg kom til å forbli jomfru resten av livet Men sånn ble det ikke Jeg fikk min første kjæreste når jeg var nesten 16, og mistet også jomfrudommen da. Ting skjer fort i den alderen du er i nå, og jeg tør garantere at du ikke vil forbli singel og ensom for alltid
Steinar40 Skrevet 29. november 2011 #14 Skrevet 29. november 2011 (endret) Hahah neidaaa, er ikke så ille det Vær glad så lenge du klarer deg unna disse fæle mannfolka du Endret 29. november 2011 av Steinar40 3
Gjest SemperFi Skrevet 29. november 2011 #15 Skrevet 29. november 2011 Vær glad så lenge du klarer deg unna disse fæle mannfolka du Jepp, vi er stalkers. 1
Knirke Skrevet 29. november 2011 #16 Skrevet 29. november 2011 Ikke begynn å syt før du er minst 25! 3
Gjest MorAase Skrevet 29. november 2011 #17 Skrevet 29. november 2011 Du er 15... Verden renner over av mennesker på over 40 som ikke har fått en klem en gang.. 6
Gjest Katten. Skrevet 29. november 2011 #18 Skrevet 29. november 2011 Jeg møtte ikke Madammen før jeg var et godt stykke utti tyveårene.
-Jiinxs- Skrevet 29. november 2011 #19 Skrevet 29. november 2011 Når jeg leste overskriften "Alltid vært singel". Da trodde jeg at tråden ville handle om en person som var +40 år eller noe slikt. Men du er jo bare 15 år, du har hele livet forran deg. Slap av og nyt ungdomstiden. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #20 Skrevet 30. november 2011 Vent med å klage til du blir 30, du ... Kan fortelle deg at mine venninner fikk sin første kjærste da de var mellom 18-23 et sted. De aller fleste får seg sin første kjæreste da Så er det noen som er tidlig ute og noen som er sent ute. Og noen er veldig sent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå