Gå til innhold

Julestjerne med lys


chepooka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja, det kan se ut som om de har de overalt, men de jeg har sett så langt ser sikkert knallfine ut på avstand, men skikkelig tacky ut på nært hold... Blank plastikk and whatnot. Har vært på Kid, Åhlens, Kremmerhuset, Clas Ohlson, Nille (!)...

Kanskje det bare er jeg som er altfor nøye :fnise:

Skal prøve Christiania Belysning, Glassmagasinet og LampeMagasinet - tusen takk for tips! :)

Kanskje Indiska og Søstrene Grene har noe fint også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også den retro-stjernen som de selger på Jernia ser knallfin ut! (Den kan sees med lys i/ i vindu, i kundeavisen som det er link til på hjemmesiden deres) :jepp: Utrolig fin farge! Men, litt mer spesiell da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den siste du linket til på Åhlens. Der hadde de også flere julestjerner. Jeg var innom Åhlens på House of Oslo i Vika i Oslo. Der var det flere butikker som hadde lignende stjerner med lys i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den siste du linket til på Åhlens. Der hadde de også flere julestjerner. Jeg var innom Åhlens på House of Oslo i Vika i Oslo. Der var det flere butikker som hadde lignende stjerner med lys i :)

Så gøy - er du fornøyd med den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy - er du fornøyd med den? :)

Ja, jeg liker den veldig godt. Den er finest når man ikke er altfor langt unna, slik at man ser sølvtrådene. :) De hadde også mange andre julstjerner, så du finner garantert en (eller flere) du liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...