Gå til innhold

God morgen sex:)


Missi89

Anbefalte innlegg

Prøvd å sove med vinduet åpent sårommet blir luftet i løpet av natta? Dette ble mer en alle de negative tingene ved morgensex tråd. Morgenånde og slikt:p.

Jeg heier på otrivin. She makes more sence.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvd å sove med vinduet åpent sårommet blir luftet i løpet av natta? Dette ble mer en alle de negative tingene ved morgensex tråd. Morgenånde og slikt:p.

Ja det må vi hver natt uansett om det er -30 grader for å ikke bli gasset av morgenånden hans. Har jo også en mops som liker å slippe noen gode promper når han våkner så TAKK GUD FOR SOVEROMSVINDU HALLELUJAH :rodmer:

Men ja, diskuter videre dere, jeg har fått ytret mine meninger.

Må bare legge til at jeg er sprekkeferdig til å tisse på morgenene og DRITHOVEN i øynene så er ikke så mye sexy kropp jeg får se heller... også de helvetes hundene som er vant til at jeg kommer i lett jogg ut på gangen for å gå laaaaang tur i skogen. Ikke alltid så flott i helgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som nermer seg meg om morgenen, både fysisk og verbalt(partner, dyr elle nære don't give å fuck) risikerer å ende opp med en mobil i panna eller brekt kjeve! :kjefte: blitt helv...s morragretten med åra, jaggu gla jeg ikke skal ha barn!!! :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med flere her.. morgensex er ÆSJ. Men har egentlig aldri prøvd å ta tyggis først. Men ser egentlig ikke for meg at det er nok mot den fæle dritånden! :P Og svett tissetrengt/evt nytissa kuk er ekkelt også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig b menneske menneske men akkurat det å bli vekket til morgensex gjør meg ingenting. Nydelig start på dagen syns nå jg:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi A- og B-menneske problematikken.. :sukk:

Tja, det er ikke alltid så ille, selv om man er B-menneske! Jeg er muligens tidenes B-menneske selv, og det tok meg en stund før jeg klarte å virkelig sette pris på morgensex, men nå føles det herlig.

Og hva ekkel morgenånde og svette kjønn angår, så er det jo ikke verre enn å ta seg en liten tur på badet først. Det funker i alle fall fett for meg, spesielt ettersom jeg alltid må opp grytidlig for å tisse uansett, så da foretar jeg meg en liten tannpuss (og eventuelt dusj) før vi har sex et par timer senere. Prøv det. Ingenting er bedre enn å starte dagen med en deilig runde sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Kg-folk:). Morgen sex er noe av det beste jeg vet om. Dagen starter så godt og vi blir bare så utrolige mye mer oppmerksomme på hverandre. Husker å kose, kysse og bare være ekstra god mot hverandre:). Dette blir en god dag så bra som den startet:).

:spy:

Men ok, hver son smak... :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går uansett på badet på morgenen fordi jeg på do, og tar jeg gjerne en dusj eller vasker meg og pusser tennene. Morgenånde er ugreit, men skal veldig lite til for å endre på det da :P ser ikke problemet, men hver sin smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...