Gå til innhold

God morgen sex:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen Kg-folk:). Morgen sex er noe av det beste jeg vet om. Dagen starter så godt og vi blir bare så utrolige mye mer oppmerksomme på hverandre. Husker å kose, kysse og bare være ekstra god mot hverandre:). Dette blir en god dag så bra som den startet:).

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg helt enig i. En morgenstund med kos, sørger for et smil som ikke forsvinner så lett. Synd ikke flere kvinner er like kosete som meg om morgenen.

Skrevet

Morgenstund har knull i munn!

• Liker 3
Skrevet

Morgenstund har svette kjønn og dårlig ånde :(

• Liker 8
Skrevet

hehe... morsomt faktum det at når man er kjærester osv så er morgensex knallbra... men når man flytter sammen,nei da må det pusses tenner først..og helst dusje.. og sminke seg..

Morgensex er jo så digg, skulle vært påbudt :gjeiper:

Skrevet

Morgenånde er grusomt, ergo ingen sex før etter tannpuss!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen ikke greier å ha sex uten å puste dårlig ånde i trynet på hverandre.

Og hvis kjønnsorganene dine er svette på morgenen, så burde du lufte litt på soverommet om natten.

• Liker 2
Skrevet

Sover heller så lenge som mulig, for så å ta igjen sexen senere!

Skrevet

Vi har bodd sammen såpass lenge nå at jeg står ikke opp for å pusse tenner og alt det før sex på morgenen. Og for de av dere som syns at det er et problem så kan dere bare bevege dere inn i dusjen ;).

• Liker 1
Skrevet

Morgenstund er jævla tissetrengt

• Liker 5
Gjest fireflies
Skrevet

Enig! Det er jo ikke til å unngå å kjenne lukta.

Skrevet

God morgen Kg-folk:). Morgen sex er noe av det beste jeg vet om. Dagen starter så godt og vi blir bare så utrolige mye mer oppmerksomme på hverandre. Husker å kose, kysse og bare være ekstra god mot hverandre:). Dette blir en god dag så bra som den startet:).

Hvor lang tid tok det fra han trakk seg ut til du postet dette innlegget? ;-)

-Domino

Skrevet

Han hadde dratt på jobb og jeg fått meg litt mer søvn. Løper ikke på kg med engang han er ute av meg akkurat :P. Ikke noe kom deg ut KG venter :P

Gjest Eurodice
Skrevet

Tyggegummi er tingen!

Skrevet

Jeg syns morgensex suger... Men kan jo være greit en gang i blant ETTER ånden er under kontroll og hvis jeg slipper å suge (stiv i kjeften om morgenen)... haha.

• Liker 1
Skrevet

Dama driver å maser om det. Ikke faen om jeg vil ha en skitten morgentunge i munnen. har ikke noe i mot en blowjob da, og det er hun flink til å gi

Skrevet

Man må ikke nødvendigvis kysse hverandre på munnen når man har sex. Jeg og min kjære kan ha sex uten å kysse på munnen. Blir da kysset på nakken og diverse andre steder.

• Liker 2
Skrevet

Man må ikke nødvendigvis kysse hverandre på munnen når man har sex. Jeg og min kjære kan ha sex uten å kysse på munnen. Blir da kysset på nakken og diverse andre steder.

Når samboer har sovet lukter det morgenånde... på hele soverommet. Om døren har vært åpen så lukter det i gangen også. Helt GRUSOMT!!!!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Prøvd å sove med vinduet åpent sårommet blir luftet i løpet av natta? Dette ble mer en alle de negative tingene ved morgensex tråd. Morgenånde og slikt:p.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...