AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 er det normalt å fa uregelmessig mensen etter en abort? det er 17mnd siden aborten .. før hadde jeg alltid regelmessig mensen, den kom på dag 25 eller 28.(husker ikke helt, men en av de to vertfall) og nå vet jeg aldri når mensen kommer! det er veldig slitsomt og vil gjerne ha den regelmessig igjen.. kanskje det kan være noe med at jeg tenker ofte på aborten og er redd for å ikke kunne bli gravid igjen senere?(ble pressa til aborten) hva tror dere? flere her som har tatt abort og fått uregelmessig mensen etter det?
Minya Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Det er helt normalt. Det er også veldig vanlig å begynne rett på p-piller etter abort, slik at mensen normaliserer seg raskere.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Det er helt normalt. Det er også veldig vanlig å begynne rett på p-piller etter abort, slik at mensen normaliserer seg raskere. så den kommer ikke til å normalisere seg av seg selv? eller tar det bare lengre tid da? vil helst ikke begynne på p-piller, er så redd for å få blodpropp....
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 17 mnd er ikke normalt. Jeg ville ha ringt legen og forklart problemet. Dagens p-piller er ganske så sikkert mtp blodpropp. Minipiller gir ikke en økt sjanse for blodpropp siden det ikke inneholder østrogen.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Nei, dette er ikke normalt. Ta en tur til legen så hun kan få sjekket hormonnivåene dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå