Gå til innhold

se tilbake på dagen mote


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest otrivin

Så en med sånn turban idag.. Hahaha.

Tror forresten jeg kommer til å le litt skammefullt over alle de der blomster og leopardmønstrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker at da jeg var mindre syntes jeg parkas og lange jakker var forferdelig stygt. Mamma prøvde hver vinter å tvinge på meg jakker som gikk ned over rumpa, men jeg nektet. Det skulle være kort. Nå syns jeg derimot parkas er veldig stilig, og har ingenting imot å gå med knelange jakker. Vi ler nok av stilen med lange jakker, tunikaer, lange t-skjorter osv. over tights om noen år. Men enn så lenge tviholder jeg på den stilen, for det er så komfortabelt.

Haremsbuksa, som mange ler av.

Jeg ser også at skjorter med oppklipte armer er på vei inn. NEI, kan jeg si til det allerede nå. Men om det blir en hit kommer vi nok til å le godt av det om noen år.

Denne vinteren ser jeg også mange jenter med pels-vester. Det ser ut som de har tatt en stor saueskinnspels og dratt den over seg. Helt latterlig. Den stilen tror jeg ikke holder mange sesongene.

Skinnjakke har også vært en hit i maaange sesonger, men jeg ser at den sakte men sikkert går mer og mer ut av motebildet. I det minste kommer det andre alternativer til den. For noen år siden var det nesten umulig å finne en passende vår-jakke som ikke var skinn eller skinnimitasjon. Jeg syntes selv det var det fineste man kunne ha på seg, men nå syns jeg ikke det er så pent lenger.

Dessuten håper jeg VIRKELIG at Vuitton snart går av moten. Det er IKKE fint å gå med en kopi man har kjøpt for 15 euro på Gran Canaria.

Endret av Ethereal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Croks har aldri vært en mote, ingen bruker de fordi de er kule eller pene, men utelukkende fordi de er noen av de mest behgalige arbeidsskoene for de som går og står mye og for de som har problemer med hofter, knær og rygg...

Men vestene tror jeg vi kommer til å le av kjapt, det ser griseharry ut, spesielt i alle de sære versjonene som finnes på markedet. Uformelige, store lommer, grælle farger og ikke minst pels :S

Samme gjelder jeans fra top til tå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at da jeg var mindre syntes jeg parkas og lange jakker var forferdelig stygt. Mamma prøvde hver vinter å tvinge på meg jakker som gikk ned over rumpa, men jeg nektet. Det skulle være kort. Nå syns jeg derimot parkas er veldig stilig, og har ingenting imot å gå med knelange jakker. Vi ler nok av stilen med lange jakker, tunikaer, lange t-skjorter osv. over tights om noen år. Men enn så lenge tviholder jeg på den stilen, for det er så komfortabelt.

Lange jakker, hvertfall til under rumpa har jeg aldri syntest ser rart ut. Det er jo og mye varmere. Lange boblekåper derimot, ned til føttene derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UGGs! ...men så har de heller aldri vært spesielt fine da. Har ledd litt av de som gidder å bruke så mye penger for sko som har dårlig passform og ser ut som tøfler..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror følgende er noe man kommer til å se tilbake på med en viss misnøye:

-Mønstrede haremsbukser

-Spraglete tights

-Korte, fargerike vide gensere

-Klumpete sko kombinert med tights

-Ridebukser

-Onepiece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...