Gå til innhold

se tilbake på dagen mote

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ser tilbake på hvert tiår med litt latter og grøss.

Hva av dagens mote tror dere vi kommer til å se tilbake på som helt håpløs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

One piece :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Tights-og-tunika. Støvletter over kneet. Smale olabukser. Jeggings.

Skrevet

Haremsbukser :fnise:

Helt enig - jeg ser tilbake på forrige periode med slike og ler meg skakk!

Tror tights kommer til å bli sett tilbake på med latter og ikke minst springen skal synes-perioden. Grøss... :fnise:

Kanskje er Uggs også en god fnisekandidat....?

• Liker 1
Skrevet

Tights og tunika ja! Har det vært mote før?

Jeffrey Campbell skoene :daane:

• Liker 1
Skrevet

Tights-og-tunika. Støvletter over kneet. Smale olabukser. Jeggings.

Tror ikke smale olabukser går ut av moten med det samme. Ungdommer i dag ser på slengbukser med grøss, og det er virkelig noe av det styggeste jeg ser. Skinny jeans kommer til å leve en god del lenger.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror nok haremsbukser, ja. Og den platåskomoten som har kommet for fullt nå.

• Liker 1
Skrevet
Skinny jeans kommer til å leve en god del lenger.
Det tror jeg også, men ikke ti år.
Skrevet

wedges :P spesielt de veldig høye.

(jeg syntes de er dritkule. men når man tenker over det har de jo en litt snål form:P)

Skrevet

Nå kom jeg på en ting til: Husker for et par sommere siden det var så kult med skaut, tørkle som knytes under håret. Kombinert med med lange skjørt med mye blomstermømstrer så jenter i sentrum ut som om de bare hadde tatt seg fri fra settet til "Lille huset på prærien".

Gjest fireflies
Skrevet

Hva med crocks? For ikke å snakke om joggebuksetrenden som har herjet noen år nå.

• Liker 2
Skrevet

Saggebukser. Jeg tror folk kommer til å gremmes over at de gikk med buksene langt ned på hoften så halve trusa synes. Jeg håper også folk kommer til å le oppgitt av Bjørn Borg-kant.

Gjest fireflies
Skrevet

Nå kom jeg på en ting til: Husker for et par sommere siden det var så kult med skaut, tørkle som knytes under håret.

Grusomt! Husker også den forferdelige trenden som kom på slutten av nittitallet: nemlig bukse med skjørt over. Fælt!

• Liker 3
Skrevet

Og ikke minst fjortisjenter med digre bestefarsstøvler med snøring, gjerne kombinert med strømpebukser og hotpants. Første gang jeg så en jente gå sånn, gapte jeg av forundring. Og så like etterpå så jeg en til! Jeg kunne ikke tro mine egne øyne. Motebransjen kan beviselig få enkelte lettpåvirkelige folk til å synes hva som helst er fint.

Hva blir det neste alle bare MÅ ha? Busserull med rutebukser under, leggvarmere i ikke-matchende farger, og tresko?

• Liker 2
Gjest Thessie!
Skrevet

Husker Buffolo (skrives det sånn?) skoene alle gikk med før.. De var forferdelige!

Gjest fireflies
Skrevet

Noen som husker de våtdrakt-jakkene som var så populære for en ti års tiden siden?

Skrevet (endret)

Hvite belter og Uggs?

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Må si jeg også har stusset over avklipte dongribukser med strømpebukser trenden....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...