Gå til innhold

Piping i øret ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei er 21 og har vel ikke en vedvarende piping i øret men har noe som kommer og går i perioder?

Er det en form for tinnitus eller er det noen som har opplever dette?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det bare er for noen minutter en og annen gang i året er det vanlig.

Skrevet

Ja er et par minutter kanskje mer kanskje 1 gang hver 3-4 mnd - Er det en fare for at jeg kan utvikle tinnitus eller er dette ganske vanlig hos mange at det skjer iblant ?

Takk for svar ! :D

Skrevet

Sliter med det samme og har spurt legen min. Han fortalte at dette er ganske normalt, særlig i forbindelse med stress. Det kan også være bivirkninger av medisiner, bare sånn til opplysning.

Skrevet

Okey vel håper det er noe sånt å ikke fører til noe mer for er en irriterende lyd uff . Men skal til legen om 5 uker så skal få høre men hjelper å høre fra andre som opplever det samme :)

TS

Skrevet

I "nyreligiøse" new age-kretser er det mange som sier at dette er en oppjustering av ørene dine, slik at du skal bli istand til å høre hva åndene sier til deg :P Den mer vitenskapelige forklaringen er rett og slett at det er små ørehår inni øret som har gjort nytta si og "brenner opp"...

Skrevet

Alle kan ha litt små piping i ørene til tider, men for at det skal kalles kronisk tinnitus så må det ha vart i over 3 måneder. Så ville ikke bekymret meg for det om jeg var deg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...