AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hei er 21 og har vel ikke en vedvarende piping i øret men har noe som kommer og går i perioder? Er det en form for tinnitus eller er det noen som har opplever dette? Takk for svar
*Sinnataggen* Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Hvis det bare er for noen minutter en og annen gang i året er det vanlig.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Ja er et par minutter kanskje mer kanskje 1 gang hver 3-4 mnd - Er det en fare for at jeg kan utvikle tinnitus eller er dette ganske vanlig hos mange at det skjer iblant ? Takk for svar ! :D
Roo Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Sliter med det samme og har spurt legen min. Han fortalte at dette er ganske normalt, særlig i forbindelse med stress. Det kan også være bivirkninger av medisiner, bare sånn til opplysning.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Okey vel håper det er noe sånt å ikke fører til noe mer for er en irriterende lyd uff . Men skal til legen om 5 uker så skal få høre men hjelper å høre fra andre som opplever det samme TS
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 I "nyreligiøse" new age-kretser er det mange som sier at dette er en oppjustering av ørene dine, slik at du skal bli istand til å høre hva åndene sier til deg Den mer vitenskapelige forklaringen er rett og slett at det er små ørehår inni øret som har gjort nytta si og "brenner opp"...
Aubree Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Alle kan ha litt små piping i ørene til tider, men for at det skal kalles kronisk tinnitus så må det ha vart i over 3 måneder. Så ville ikke bekymret meg for det om jeg var deg;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå