Gå til innhold

Hva kan jeg bruker reker til

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en boks med reker. Liker egentlig bare ferske reker, men har nå denne boksen.

Hva godt kan jeg lage av den? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg synes de er gode på brød med majones og sitron :)

eller i kabaret ( sooo 80`s (90`s ?) hehehe... men jeg synes det er godt også jeg da..

Skrevet

Eller putt dei i middagen. Wok, fiskesuppe og gryter passar godt med reker i.

Skrevet

både rekecabaret som er nevnt over her, og rekecoctail er veldig godt. :) men det er utrolig nam med reker, loff, sitron og majones! og ikke minst lett. :)

Skrevet

Jeg syns fiskeboller i hvit saus er kjempegodt hvis man tilsetter reker :)

• Liker 1
Skrevet

sånne skjell som du fyller med hvit saus, fiskepudding, grønnsaker og reker. namnam!!!

Gjest NozMonster
Skrevet

sånne skjell som du fyller med hvit saus, fiskepudding, grønnsaker og reker. namnam!!!

jeg trodde jeg var den eneste igjen i denne verden som faktisk synes det er kjempegodt! :ler:

:5:

Skrevet

Jeg også!

Svigermor ble lettere rystet når hun hørte at jeg likte terteskjell med fiskepudding og reker i hvit saus... Tror det var med på å vinne henne over den gangen :ler:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg også!

Svigermor ble lettere rystet når hun hørte at jeg likte terteskjell med fiskepudding og reker i hvit saus... Tror det var med på å vinne henne over den gangen :ler:

:ler:

en gang så foreslo jeg den retten til en annen kg-bruker som trengte tips til å bruke opp rekene, og fra det innlegget jeg tipset om det, så ble hele tråden omgjort til å handle om hvor vondt og fælt det var, og hvor teit jeg er som liker reker i lake :skratte:

har du smakt terteskjell ts? :)

vi bruker:

hvit saus

erter

reker

fløtepudding

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...