Gjest Bobler Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Har en boks med reker. Liker egentlig bare ferske reker, men har nå denne boksen. Hva godt kan jeg lage av den?
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 jeg synes de er gode på brød med majones og sitron eller i kabaret ( sooo 80`s (90`s ?) hehehe... men jeg synes det er godt også jeg da..
dobby Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Eller putt dei i middagen. Wok, fiskesuppe og gryter passar godt med reker i.
Namine Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 både rekecabaret som er nevnt over her, og rekecoctail er veldig godt. men det er utrolig nam med reker, loff, sitron og majones! og ikke minst lett.
Gjest Nuppa_ Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Jeg syns fiskeboller i hvit saus er kjempegodt hvis man tilsetter reker 1
otilie Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 sånne skjell som du fyller med hvit saus, fiskepudding, grønnsaker og reker. namnam!!!
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 sånne skjell som du fyller med hvit saus, fiskepudding, grønnsaker og reker. namnam!!! jeg trodde jeg var den eneste igjen i denne verden som faktisk synes det er kjempegodt!
Edie Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Jeg også! Svigermor ble lettere rystet når hun hørte at jeg likte terteskjell med fiskepudding og reker i hvit saus... Tror det var med på å vinne henne over den gangen
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 (endret) Jeg også! Svigermor ble lettere rystet når hun hørte at jeg likte terteskjell med fiskepudding og reker i hvit saus... Tror det var med på å vinne henne over den gangen en gang så foreslo jeg den retten til en annen kg-bruker som trengte tips til å bruke opp rekene, og fra det innlegget jeg tipset om det, så ble hele tråden omgjort til å handle om hvor vondt og fælt det var, og hvor teit jeg er som liker reker i lake har du smakt terteskjell ts? vi bruker: hvit saus erter reker fløtepudding Endret 29. november 2011 av NozMonster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå