AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Har planer om å avslutte FF-forholdet mitt til en jeg har hatt over 9 mnd. Det har vært mye fram og tilbake mellom oss, både på vennefronten og om vi har holdt på eller ikke. Hva ville dere gjort? Vil både ha han som venn og ikke. Og lurer på om du hadde hatt en FF om du hadde hatt noe imot og fortsatt med personen lengre fram i tid, om personen ikke ville hatt deg på FB eller som venn i det heletatt der og da. Ut ifra han så virker det som det bare dreier seg om sex, men på andre måter ikke igjen. Han har mast om å se film, game sammen. Og spør meg om hvordan det går med meg og sånne ting. Grunnen til at jeg er usikker på om jeg vil ha han som venn eller ikke er pga at han har gitt meg grunner til å ikke stole på han. Spille et spill fordi om vi bare er FF, spille på følelser. Men nekter å innrømme at han er sjalu om jeg holder på med noen andre, uansett om han vet at jeg ikke har sex med personen enda. Da dropper jeg en av dem.
Gjest "gjest" Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Bare kutte ut å ha sex med vedkommende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå