Gå til innhold

Brudeshow i januar

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lyst til å ta med min kjære dit..Men han sa det ikke var noen gutter som gikk på sånt!!... Så Tex hvem tar du med deg? Har vært på et show alt, men forloveren min hadde ikke mulighet da! Så jeg burde kanskje egentlig spurt henne! Ikke vits å drasse på en sur mann :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett og slett kjøpt tre billetter, så får vi se. Mamma skal ha den ene da... Håper at forloveren min kan bli med på den tredje, men kan hun ikke tar (les: sleper) jeg med meg søsteren min eller gubben. LITT får de faktisk ofre seg.

Min forlovers mann er blitt veldig dårlig igjen, og skal ha en stor operasjon i januar..... Så det er bare å håpe at han klarer seg. så jeg skal ikke legge så mye som presset av en fjær på henne i noen som helst retning rundt bryllupet...

Selvsagt synd at hun ikke kan delta litt mer aktivt nå som det begynner å nærme seg. Men hun trenger faktisk mer at jeg er der for henne enn omvendt. That`s what friends are for..... :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes tøft ut for forloveren din :-? Sånn er ikke noe særlig! Får helt vondt inni meg jeg, liker ikke at andre har det vondt!

Jeg har litt lyst til å ta med meg sambo siden han "slapp unna" sist! Og at det er andre gutter der, det er jeg sikker på! Det var det i allefall på det lille showet jeg var sist! Men han hadde funnet seg klær han, så han trengte ikke dra på sånn :roll: Jeg har også det, men det er jo gøy å reise å se da..Kan jo få noen andre tips og idèer!! Hm, nei spørs om han bare pent må bli med!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler det om å suge inn litt bryllupsluft, og det er det på tide at han gjør.

Vi har alt vi trenger av klær til alle (dvs han vet hvor han skal skaffe sitt og mitt og ungenes tøy er i hus) så vi drar ikke for klærnes skyld. men der finnes jo blomster, borddekninger, bryllupsreiser, biler, musikk, frisører, ja, absolutt alt man trenger....

Gleder meg, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg handler det om å suge inn litt bryllupsluft, og det er det på tide at han gjør.

Det er det på tide min gjør også!! Så det ser ut til at det blir bryllupsshow på han!! :wink: Gleder meg jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På brudeshov er det maaaaaaaaaaaaaaange par som kommer. Sløve kommende menner dere har.

Min var sefølgelig med meg på brudeshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...