Gå til innhold

Sukker igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til TS:

Tror det også er mange kvinner som har det akkurat som deg på sukker, deriblant meg selv og et par venninner. Er også høyt utdannet, i 30-årene, ser etter en mann med utdanning og noen av de samme interessene som meg. Fikk endel post de første månedene jeg var der, men det meste var fra menn som var totalt uinteressante; 10-15 år eldre, ingen felles interesser osv. Nå har det stilnet og jeg får kanskje 2 meldinger i måneden. Så og si alle jeg skriver med nå for tiden har jeg kontaktet selv. Og av de jeg kontakter svarer kanskje 1 av 3.

For meg er bilder viktig. Har du et portrettbilde som ikke trigger meg på noen måte går jeg ikke inn på profilen din. Utrolig få menn på sukker har portrettbilde hvor de smiler, tror mange hadde fått bedre respons bare med å bytte profilbilde. Skriver en mann til meg er jeg like opptatt av hvordan han fremstår i profilen som hva han skriver i meldingen. Så profiltekst og bilder i album er veldig viktig!

Noe som også kanskje virker inn på responsen er at med nettdating kan alle lett kontakte alle, du føler ikke samme begrensing på nett som du gjør på byen. Dette tror jeg gir en forsterkende effekt i at "alle" tar kontakt med de samme (de med veldig bra profil) og først når de ikke får respons der beveger de seg "nedover" i profilbunken. Så jeg tror det er en liten gruppe både menn og kvinner på sukker som får haugevis med meldinger mens en stor del av oss får klare oss med lite.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var på sukker følte jeg en god del av det samme! Til slutt fant jeg ut at om jeg skulle finne meg kjæreste måtte jeg finne en selv! Så jeg ble mer aktiv og dette endte med at jeg sendte et brev til min kjære, og nå er vi samboere :rodmer:

Konklusjonen min er altså: Du kan ikke melde deg inn på sukker og vente på at the one sender deg brev, du må lete selv og være litt aktiv!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...