AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Havnet omsider på sukker. Og - jeg har ikke tenkt at dette skal være et sutreinnlegg. Men jeg lurer på mye fra dere kvinner. Mann uti 30-årene. Får innimellom en god del oppmerksomhet på byen og sånt så det kan ikke være noe helt fullstendig galt med hvordan jeg ser ut. Virker som om jeg iblant oppfattes som sjarmerende og morsom. Høy utdannelse, egne interesser og meninger, 2 barn på deltid, forholdsvis ryddig privatliv. Åpen og følsom. Kan både lage mat og reparere biler. Har høy match med en del kvinner. Hvorfor er det totalt uinteressant?? Noen få innom og kikker, ingen brev, ingen merker som interessant. Har ikke vært så veldig aktiv, sendt noen brev og satt noen hjerter på noen jeg vil innom igjen. Er ikke så veldig pågående altså. Men gjør meg noen refleksjoner Er det sånn at kvinner på sukker drukner i interesse fra desperate mannfolk slik at de ikke gidder å vurdere noen andre enn de som selger seg best inn via brev? Eller er dere bare ute etter solariumsbrune boletyper med piggsveis, evt. nystriglede aksjemeklere med dress? Må man kanskje som mann trimme svarene sine slik at man er "selvhevdende", "ambisiøs", og hva det nå er som trekkes frem som problematiske sider i matcher. Er det det eneste dere ser etter? Jeg er ikke noen typisk alfa-hann og har ikke noe ønske om å være det. Men jeg er ganske sikker på at jeg er en forholdsvis bra fyr likevel. Er nok ikke veldig god på å (over)selge meg selv. Men det gidder jeg egentlig ikke drive med heller. Vet sannelig ikke. Det blir nok ikke så lenge jeg oppholder meg der. og det er vel verst for meg. Mye lettere å komme i snakk med kvinner ute på byen i hvertfall. Men så var det det at Om det ender med noe som helst så er det sjelden med noe mer enn sex i hvertfall, og det begynner jeg å bli litt lei av (ikke sex altså, men kanskje det skulle blitt noe mer bestandig snart?) Altså - ikke noe sutreinnlegg om hvor håpløse norske kvinner er. Mer at jeg spør meg selv om det er meg det er noe galt med, om det er fremstillingen av meg det er noe galt med, eller om det er helt normalt. Ha en deilig kveld dere.
aether Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Nettdating er kyniske greier blitt. Jeg er jente, og får heller ikke mye oppmerksomhet i form av brev eller hjerter osv osv. Er heldig om 2-3 stk er innom meg i løpet av en dag. Jeg tror ikke profilen min er avskrekkende fæl. Eller bildene stygge. Men jeg merker jo selv at det er bildene som skiller seg ut eller tekster som er annerledes, som gjør meg oppmerksom og nysgjerrig. F.eks har noen menn bilder av seg selv og hunden sin, som profilbilde. Som den dyrevennen jeg er, treffer det meg veldig og jeg MÅ bare titte innom og se om det er noe mer spennende der
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jeg har hatt profil på sukker i et par år. Var ganske aktiv det første halvåret, siden har det blitt bare i perioder. Nå har jeg i mange måneder knapt vært innom. Har kommet noen meldinger som jeg har lest, men jeg har liksom ikke hatt ork til å respondere. Ikke noe "galt" med de som har skrevet, jeg er bare litt ute av mood for nettflørt for tiden. Kanskje du har sendt melding til meg?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Jeg er dame på sukker og prøver å svare de høflige hendvendelsene. Men pågangen er så stor at jeg har blitt litt satt ut. Den er ikke det i virkeligheten og sukker har bare gjort meg forvirret. 2
Facepainter Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Jeg sitter med nøyaktig de samme inntrykkene som deg. Dersom jeg selv er aktiv så ser jeg jo at det ikke er noe problem å ordne seg dater, men er man passiv så blir det veldig lite oppmerksomhet. De fleste damene har nok mer enn nok med å overvåke innboksen, og tar seg lite tid til å ta initiativ selv. Ikke noe sutring fra meg heller, det er bare sånn det er. Nettdating gir et ekstremt skjevt bilde av virkeligheten, for der er det langt mer likestilt når det kommer til interesse og initiativ, så om man er mann så bør man være litt hardhudet eller totalt ignorant/desperat og ikke ta manglende pågang som kritikk.
Sophie-Ann Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Jeg er på Sukker, og får nesten ikke brev i det hele tatt. De jeg får brev av forteller hvor stor pikk de har..og det gidder jeg ikke svare på...Jeg ser også helt normal ut og får også helt greit med oppmerksomhet på byen. Men jeg gidder ikke å henge meg opp i dette. Tar det ikke så seriøst, tror det er måten å takle det på.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Tror du har rett Sophie-ann. For meg er sukker og virkeligheten ikke sammenliknbar når det gjelder interesse fra det motsatte kjønn. Ble veldig satt ut.
Sophie-Ann Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Tror du har rett Sophie-ann. For meg er sukker og virkeligheten ikke sammenliknbar når det gjelder interesse fra det motsatte kjønn. Ble veldig satt ut. Det er dessverre ikke det . Syns det er veldig leit, siden det er en grei måte å treffe folk på uten å måtte gå ut. Er ikke alltid det passer. Hvor i landet bor du? Er hvertfall ikke lett hvis man bor på en liten plass langt fra de større stedene og ikke kan flytte på seg..
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Jeg er kvinne, og får også minimalt med brev. Og en del av de brevene jeg får står det "hei" og "hva gjør du?", som ikke akkurat åpner for noe særlig videre kommunikasjon fra meg. Bare sånn for å bryte denne fantasien om at jenter sitter på sukker, uansett hvordan de ser ut og hva de skriver, med innboksen full av brev Jeg har derimot tatt initiativ ovenfor de jeg finner som er interessante selv, men jeg sitter ikke hele dagen å ser på profiler, så da blir det jo begrenset hvor mange som får brev fra meg også
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Det er dessverre ikke det . Syns det er veldig leit, siden det er en grei måte å treffe folk på uten å måtte gå ut. Er ikke alltid det passer. Hvor i landet bor du? Er hvertfall ikke lett hvis man bor på en liten plass langt fra de større stedene og ikke kan flytte på seg.. Jeg bor i Midt-Norge. De fleste som vil møte meg er fra Oslo. Ser egentlig ikke helt for meg at jeg skal reise dit ned alene for å møte en mann jeg ikke aner hvem er...
Sophie-Ann Skrevet 29. november 2011 #11 Skrevet 29. november 2011 Jeg trodde jeg svarte TS . Men jeg skjønner at du ikke vil reise til Oslo for å møte en ukjent mann, det bør man ikke gjøre.
Steinar40 Skrevet 29. november 2011 #12 Skrevet 29. november 2011 Jeg bor i Midt-Norge. De fleste som vil møte meg er fra Oslo. Ser egentlig ikke helt for meg at jeg skal reise dit ned alene for å møte en mann jeg ikke aner hvem er... Fornuftig. Stor geografisk avstand er alltid et problem uansett.
Knirke Skrevet 29. november 2011 #13 Skrevet 29. november 2011 Får masse post jeg... Altfor mye til å svare på alle. Og nei, det er ikke sånn at "Sukker-jenter" foretrekker en bestemt type mann. Jentene på sukker er like forskjellige som jentene på byen, bortsett fra at de som oftest er edru når de skriver...
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #14 Skrevet 29. november 2011 TS: OK ser ut til at det ikke bare er meg da. Vet ikke helt hva man skal gjøre jeg. Bor i Oslo forresten
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #15 Skrevet 29. november 2011 Til TS:Kanskje det at du har barn fra tidligere forhold skremmer vekk endel? Bare en tanke. Vet at det kan være et hinder for mange, dog ikke alle heldigvis. Kan jo også hende at profilen blir for "standard" og forsvinner i mengden? Eller at du ser ut som en dass? Sistnevnte skulle jo ikke være tilfelle, siden du får oppmerksomhet på byen mener jeg?
AnimalFarm Skrevet 29. november 2011 #16 Skrevet 29. november 2011 Nå er det lenge siden jeg har vært på datingsider (aldri vært på sukker) og nå får jeg sikkert masse pepper for å være gammeldags, men jeg tror at du må være mer aktiv. Jeg som jente så helst at guttene tok kontakt. Synes du høres ut som en flott fyr, jeg
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #17 Skrevet 30. november 2011 TTS: Barn ja - noen skremmes vel , men de som har "ikke barn" som et absolutt krav ser jeg vel ikke snurten til der inne uansett. Det handler vel om å være pågående ja. Men en kvinne som sitter og venter på at en mann skal ta kontakt er jeg usikker på om er kvinnen for meg i det hele tatt. Det har kanskje skjedd en utvikling i nett-datingverden. Til å begynne med var det de som virkelig var på jakt som var registrert fordi det var et slags stigma knyttet til det. Nå er "alle" single registrert for sikkerhets skyld - det kunne jo hende det dukker opp en interessant. Også mistenker jeg at det er en forskjell på hvordan menn og kvinner opptrer. Som i den virkelige verden er menn desperate og pågående mens kvinner sitter og vurderer beilere - i gjennomsnitt, med enkelte variasjoner altså.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #18 Skrevet 30. november 2011 TTS: Barn ja - noen skremmes vel , men de som har "ikke barn" som et absolutt krav ser jeg vel ikke snurten til der inne uansett. Det handler vel om å være pågående ja. Men en kvinne som sitter og venter på at en mann skal ta kontakt er jeg usikker på om er kvinnen for meg i det hele tatt. Det har kanskje skjedd en utvikling i nett-datingverden. Til å begynne med var det de som virkelig var på jakt som var registrert fordi det var et slags stigma knyttet til det. Nå er "alle" single registrert for sikkerhets skyld - det kunne jo hende det dukker opp en interessant. Også mistenker jeg at det er en forskjell på hvordan menn og kvinner opptrer. Som i den virkelige verden er menn desperate og pågående mens kvinner sitter og vurderer beilere - i gjennomsnitt, med enkelte variasjoner altså. Dersom du ikke er en sånn pågående og desperat mann på jakt etter kjøtt, som mange menn på sukker er, hadde jeg uansett blitt mer positiv til deg. Problemet er å finne dere. Dere drukner jo helt i mengden blant ulvene.
Sophie-Ann Skrevet 30. november 2011 #19 Skrevet 30. november 2011 Havnet omsider på sukker. Og - jeg har ikke tenkt at dette skal være et sutreinnlegg. Men jeg lurer på mye fra dere kvinner. Mann uti 30-årene. Får innimellom en god del oppmerksomhet på byen og sånt så det kan ikke være noe helt fullstendig galt med hvordan jeg ser ut. Virker som om jeg iblant oppfattes som sjarmerende og morsom. Høy utdannelse, egne interesser og meninger, 2 barn på deltid, forholdsvis ryddig privatliv. Åpen og følsom. Kan både lage mat og reparere biler. Har høy match med en del kvinner. Hvorfor er det totalt uinteressant?? Noen få innom og kikker, ingen brev, ingen merker som interessant. Har ikke vært så veldig aktiv, sendt noen brev og satt noen hjerter på noen jeg vil innom igjen. Er ikke så veldig pågående altså. Men gjør meg noen refleksjoner Er det sånn at kvinner på sukker drukner i interesse fra desperate mannfolk slik at de ikke gidder å vurdere noen andre enn de som selger seg best inn via brev? Eller er dere bare ute etter solariumsbrune boletyper med piggsveis, evt. nystriglede aksjemeklere med dress? Må man kanskje som mann trimme svarene sine slik at man er "selvhevdende", "ambisiøs", og hva det nå er som trekkes frem som problematiske sider i matcher. Er det det eneste dere ser etter? Jeg er ikke noen typisk alfa-hann og har ikke noe ønske om å være det. Men jeg er ganske sikker på at jeg er en forholdsvis bra fyr likevel. Er nok ikke veldig god på å (over)selge meg selv. Men det gidder jeg egentlig ikke drive med heller. Vet sannelig ikke. Det blir nok ikke så lenge jeg oppholder meg der. og det er vel verst for meg. Mye lettere å komme i snakk med kvinner ute på byen i hvertfall. Men så var det det at Om det ender med noe som helst så er det sjelden med noe mer enn sex i hvertfall, og det begynner jeg å bli litt lei av (ikke sex altså, men kanskje det skulle blitt noe mer bestandig snart?) Altså - ikke noe sutreinnlegg om hvor håpløse norske kvinner er. Mer at jeg spør meg selv om det er meg det er noe galt med, om det er fremstillingen av meg det er noe galt med, eller om det er helt normalt. Ha en deilig kveld dere. Jeg syns det du skriver her er veldig positivt! Synd du bor i Oslo
bergensbabe87 Skrevet 30. november 2011 #20 Skrevet 30. november 2011 Jeg drukner hvertfall ikke i oppmerksomhet der inne. Jeg får kanskje 2-3 brev på en måned. Fikk riktig nok mer oppmerksomhet før jeg fikk barn,men det er nok mer pga at menn på min alder ikke er så veldig klar for å bli reservepappa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå