Gå til innhold

"Gutteserier"


mariie

Anbefalte innlegg

Hei! Typen ønsker seg en boks til jul. Han er glad i serier som generation kill, the pasific og band of brothers. Vurderer å kjøpe Rome eller Spartacus til han. Men kanskje noen andre her inne har noen tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fireflies

Hva med Game of Thrones? :)

Ellers kan jeg på det sterkeste anbefale The Wire og Sons of Anarchy!

Endret av fireflies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er også veldig glad i de seriene du nevner. Noen av hans andre favoritter er også Rome, Breaking Bad, Game of Thrones, Boardwalk empire, Dexter, Spartacus og The Sopranos. Han liker Sons of anarchy, men det er ingen favoritt.

Jeg har prøvd å introdusere han for både The wire og The shield da det er serier jeg virkelig elsker, men han likte ingen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Samboeren min er også veldig glad i de seriene du nevner. Noen av hans andre favoritter er også Rome, Breaking Bad, Game of Thrones, Boardwalk empire, Dexter, Spartacus og The Sopranos. Han liker Sons of anarchy, men det er ingen favoritt.

Jeg har prøvd å introdusere han for både The wire og The shield da det er serier jeg virkelig elsker, men han likte ingen av dem.

Rart han ikke liker The Wire når han liker både Sopranos og Boardwalk Empire. The Wire er hakket bedre i mine øyne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Spartacus er en sykt bra serie! Har han ikke sett den anbefaler jeg den på det varmeste. Beste serien jeg har sett, og jeg liker ikke sånn serier en gang... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er også veldig glad i de seriene du nevner. Noen av hans andre favoritter er også Rome, Breaking Bad, Game of Thrones, Boardwalk empire, Dexter, Spartacus og The Sopranos. Han liker Sons of anarchy, men det er ingen favoritt.

Jeg har prøvd å introdusere han for både The wire og The shield da det er serier jeg virkelig elsker, men han likte ingen av dem.

Suvanas samboer har god smak! :opplyser:

SoA har tapt seg stort etter en lovende begynnelse, wire og shield er drepende kjedelig ;)

For min egen del må jeg også få med meg Qi, men det er vel ikke en utpreget manneserie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suvanas samboer har god smak! :opplyser:

SoA har tapt seg stort etter en lovende begynnelse, wire og shield er drepende kjedelig ;)

For min egen del må jeg også få med meg Qi, men det er vel ikke en utpreget manneserie.

Da må jeg også ha god smak, da jeg har introdusert han for alle seriene jeg nevnte. Så takk for det! :)

Er for så vidt enig om SoA, de tapte seg utrolig allerede etter første sesong. Det kunne blitt en fantastisk serie da, og jeg synes fortsatt det er ok underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...