Erotisk Flukt Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Hvorfor er det slik, at på alle nettfora, medlemssider og datingssider, er det de jentene og kvinner som IKKE søker sextreff i profilen sin, eller i informasjon om en selv, som gjerne er de som er mest villige for slike aktiviteter? -Domino
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 skjønner ikke helt det jeg heller. der hvor jeg har profil har jeg "søker ikke sextreff" på profilen min. når jeg da blir kontakta av andre som heller "ikke søker sextreff" som etter få brev begynner med sexuelle tilmermelser blir jeg like overraska hver gang....
Erotisk Flukt Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2012 Nå ett år etterpå er tendensen den samme. Folk i dag altså. *rister oppgitt på hodet* -Domino
billcat Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Som Shakespeare sa: The Lady doth protest too much. Og et hint av projesering. Mao, siden de er überkeene på sextreff selv antar de alle andre er det og (rimelig nok kanskje..). Men ikke med hvem som helst selvsagt. Hence the disclaimer.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 det er spesielt. jeg stopper all kontakt øyeblikket en person begynner å prate sex med meg. useriøse mennesker er jeg ikke ute etter. Anonym poster: 9467c37f2d3a578ef59e049b53a6e3fe
Gjest Red Queen Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 det er spesielt. jeg stopper all kontakt øyeblikket en person begynner å prate sex med meg. useriøse mennesker er jeg ikke ute etter. Anonym poster: 9467c37f2d3a578ef59e049b53a6e3fe Hvis det skjer veldig tidlig i et nytt 'samtaleforhold' så kan jeg selvfølgelig forstå deg, men er det slik å forstå at du oppfatter en person som starter/deltar i en samtale med seksuelle undertoner som øyeblikkelig useriøs og uaktuell? Når synes du at det er ok å oppjustere samtalene og likevel forbli en potensiell kandidat? - Så trist å lese at sex er så fy-fy for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå