Gå til innhold

Vi skal gifte oss!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har folk flere tips? Jeg tar i mot alt jeg kan få! :D Nybegynner!!! Hehe

Skrevet

Hvordan lager dere sånn banner nederst? Gikk inn på din bobbi, og fikk laget meg en sånn som du har, men så skal jeg velge html og andre type koder, hva velger jeg og hvor skal det limes inn?? :P

TS

Du fikk det visst til :fnise:

Skrevet

Ja, nå gikk det :D Ikke lenge igjen til du skal gifte deg, hvordan går forberedelsene og hvordan føler du deg?? (:

TS

Skrevet

Også har jeg et problem med å velge forlover. Det står mellom tre.

Nr1: Venninne jeg ble kjent med i 1.klasse på barneskolen. Hun og jeg hang alltid sammen og var veldig like. Vi kjenner hverandre godt, og jeg ser på hun som en god venninne i dag, selv om vi gled litt mer fra hverandre/ble mer ulike etter vi begynte på vgs. Hun er litt sjenert, og vimsete, tror ikke hun hadde klart så godt å holde tale. Tror ikke hun blir skuffet dersom jeg ikke velger henne.

Nr2: Venninne jeg ble kjent med i barnehagen. Vi var mye sammen som små, og etter noen år bare med venninne nr1, ble også venninne nr2 med i "gjengen". Vi kjenner hverandre godt, og jeg ser også på henne som en god venninne i dag. Har endel kontakt med henne, og vet det vil være sånn i fremtiden også. Men hun kan være litt sånn at hun trekker med ned for å være bedre selv, hvis du skjønner. Noen litt irriterende/stygge kommentarer fra hun. Likevel føler jeg det er hun som kjenner meg best - ELLER hun som kjenner meg best sånn som jeg VAR før. Tror hun vil takle å holde tale bra. Tror hun blir skuffet dersom jeg ikke velger henne.

Nr3: Venninne jeg ble kjent med på vgs. Vi ble godt kjent, selv om hun bare har fått opplevd meg som den jeg var akkurat da jeg gikk på vgs - dvs litt deppa og drakk (noe jeg ikke gjør særlig mye av i dag). Ser på hun som en god venninne i dag, selv om vi ikke får møttes så ofte - bor i hver vår by. Men hun bryr seg veldig om meg, og i stedet for å dra meg ned så løfter hun meg opp med komplementer og gode ord. Hun er litt vimsete og kanskje litt mer sjenert i forhold til å holde tale enn venninne nr2. Men hun hadde nok klart det. Hun har nok færre historier om meg og kjenner meg kanskje dårligere enn venninne nr1 og nr2. Tror ikke hun blir skuffet dersom jeg ikke velger henne.

HVEM VELGER JEG?!!

TS

Skrevet

*Ingen av de bor i samme by som meg.

Skrevet

Hvis du bare tenker på hvem som er din beste venninne i dag, hvem hadde det blitt? Tror ikke du skal tenke for mye på hvem som er flink til å holde tale, det er bare en bitteliten del av det å være forlover.

Selv valgte jeg hun jeg ser på som min beste venninne. Vi gikk i paralellklasse på ungdomsskolen men ble ikke kjent før på vgs. Gikk heller ikke sammen der, ikke på samme skole engang, men ble kjent gjennom felles kjente(også er vi ledere sammen i en organisasjon men vil ikke si at vi ble kjent der heller). Sev om vi bor to timer unna hverandre og ikke ser hverandre så ofte er hun den jeg kan fortelle alt til og vi går aldri tom for ting å snakke om. Av venninnene mine er det hun jeg hadde overlevd en to ukers ferie med :)

Skrevet

Ok :) Det med hvem du holder ut på tur med var ikke så dumt :D Får gruble litt til.

Skrevet

Skjønner at det ikke er lett når man har flere å velge mellom. Sånn sett er jeg heldig som allerede visste hvem som kom til å bli forloveren min :) Er også en mulighet å velge en som er forlover, men at de andre er med på å planlegge utdrikningslag ol. Er kanskje lettest hvis de kjenner hverandre fra før da..

Skrevet

Ja, nå gikk det :D Ikke lenge igjen til du skal gifte deg, hvordan går forberedelsene og hvordan føler du deg?? (:

TS

Forberedelsene går strålende, har stort sett det meste i boks, og jeg gleder meg veldig :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...