AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Samboeren min har nettopp vært og hjulpet en nabo som ikke fant veien hjem... Han vandret rundt i gata i bare sokkene, og prøvde å gå inn i andre folk sine leiligheter fordi han ikke visste hvor han bodde. Hadde visst vondt både her og der, og husket ikke hva han het selv en gang. Har aldri sett at han har noe hjelp fra hjemmesykepleie eller lignende... Er det noen steder man kan ringe for å sende bekymringsmelding? Han har ikke noe familie, og holder seg stort sett inne. Tenker at det er skummelt hvis eldre mennesker som kanskje er demente driver og vandrer rundt... Han kan jo skade seg eller gå seg skikkelig vill... Hva ville dere gjort? Han har kommet seg i hus nå, og samboeren min tenkte å gå bort om en stund for å se hvordan det går... 1
Sugerøret Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 da hadde jeg ringt legevakten og hørt.Stakkars mann Ros til din samboer som forstod at noe var galt.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Det går an å ta en telefon til kommunelegen for å melde sin bekymring i slike saker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå