Gå til innhold

Pirrende sms


Gjest SnowLeopard

Anbefalte innlegg

Gjest SnowLeopard

Dere gutter - liker dere å få litt "dirty" sms? Hva liker dere i såfall at skrives? Jeg er veldig uoppfinnsom og veldig "fersk" på dette feltet, så mottar tips med stor takk! ;)

edit: skriveleif

Endret av SnowLeopard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Jeg og kjæresten hadde "sms-sex" når vi hadde avstandsforhold. Da skrev vi til hverandre som;

Han; Stapper den harde kuken min i den trange våte fitta di

Jeg; Setter meg på deg og rir deg "hardt", går av og putter den harde deilige kuken din i munnen min og suger deg

Nå pleier jeg å skrive noe i den duren bare at jeg skriver hva jeg ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil ha den stive kuken din i den dryppende våte musa mi. Vil du skal knulle meg hardt bakfra, dra meg i håret og daske meg på rumpa. Så snur du meg på ryggen og fortsetter å pule den trange fitta mi og klå meg på puppene".

OSV :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere faktisk har skrevet det der til kjærestene deres, så blir jeg faktisk flau på deres vegne, unnskyld meg. Jeg kunne ikke fått noe annet enn latterkrampe.

At jeg er AB betyr ikke at jeg ikke mener det, synes bare det er flaut at jeg faktisk har klikket innom tråden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere faktisk har skrevet det der til kjærestene deres, så blir jeg faktisk flau på deres vegne, unnskyld meg. Jeg kunne ikke fått noe annet enn latterkrampe.

At jeg er AB betyr ikke at jeg ikke mener det, synes bare det er flaut at jeg faktisk har klikket innom tråden.

...

PENIS!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere faktisk har skrevet det der til kjærestene deres, så blir jeg faktisk flau på deres vegne, unnskyld meg. Jeg kunne ikke fått noe annet enn latterkrampe.

At jeg er AB betyr ikke at jeg ikke mener det, synes bare det er flaut at jeg faktisk har klikket innom tråden.

Meg og dama har skrevet mange sånne sms til hverandre. Det er ærlig og pirrende. Jo ærligere og skitnere prat det er, jo mer blir vi tent. Hver sin smak (eller hvordan det skrives) :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Om dere faktisk har skrevet det der til kjærestene deres, så blir jeg faktisk flau på deres vegne, unnskyld meg. Jeg kunne ikke fått noe annet enn latterkrampe.

At jeg er AB betyr ikke at jeg ikke mener det, synes bare det er flaut at jeg faktisk har klikket innom tråden.

hehe. er faktisk litt flau jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og dama har skrevet mange sånne sms til hverandre. Det er ærlig og pirrende. Jo ærligere og skitnere prat det er, jo mer blir vi tent. Hver sin smak (eller hvordan det skrives) :lur:

Jeg har selv "sexta" med kjæresten min, men hvor hardt hadde ikke jeg dødd av latter om kjæresten min skulle sagt "nå stikker jeg den harde kuken min inn i den våte dryppende våte fitta di" mens vi holder på liksom. Jeg skriver ikke ting som jeg ikke ville ha sagt, nå var kjæresten min engelsk da, så alt hørtes jo bedre ut uansett, enn det gjør på norsk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen som har noen forslag til en litt mer "light"-versjon av det her da? for oss som er nybegynnere, mener jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg gleder meg til du kommer hjem, da skal det bli hett..."

"Vil ligge inntil deg og kjenne den varme huden din mot min. Så skal jeg ta på deg, hver eneste del av kroppen din..."

Noe sånt, koselig noe? Jeg tviler på at jeg hadde fått svar hvis jeg hadde skrevet noe veldig hardcore til samboeren min. Har skrevet sms'er til han mens han var på jobb, og han kom hjem superklar med et lurt smil om munnen. Men det var jammen vanskelig å få ham til å skrive noe kinky tilbake ;) Ikke alle er like inn i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og kjæresten hadde "sms-sex" når vi hadde avstandsforhold. Da skrev vi til hverandre som;

Han; Stapper den harde kuken min i den trange våte fitta di

Jeg; Setter meg på deg og rir deg "hardt", går av og putter den harde deilige kuken din i munnen min og suger deg

Nå pleier jeg å skrive noe i den duren bare at jeg skriver hva jeg ønsker :)

Stapper? herregud....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det blir for teit språkbruk å skrive så direkte som mulig. Når dere har sagt alle de dirty ordene og alle grenser er sprengt, er det jo ikke mere som virker pr sms uten å sende bilder? Det må da bli kjedelig en eller annen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...