AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 har dem virkelig ikke ostehøvel i america! Hvorddan skreller dem gulrøtter feks...
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Finnes jo mange andre ting man kan skrelle gulrøtter med, f.eks. en sånn peeler som dette: http://watermarked.cutcaster.com/cutcaster-photo-100532868-Potato-with-Peeler-and-Sweet-Potato.jpg
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 har dem virkelig ikke ostehøvel i america! Hvorddan skreller dem gulrøtter feks... Skreller du gulrøtter med ostehøvel? 12
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Skreller du gulrøtter med ostehøvel? Jeg er ikke TS, men jeg gjør det. Har en sånn peeler men ostehøvelen ligger ofte fremme på benken så da tar jeg bare den 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Jeg er ikke TS, men jeg gjør det. Har en sånn peeler men ostehøvelen ligger ofte fremme på benken så da tar jeg bare den Men du tror ikke at hvis man ikke har ostehøvel så får man ikke skrelt gulrøtter? 1
Gjest Iah Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Jeg har aldri skrelt gulrøtter med ostehøvel. 2
Gjest Heloise Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Jeg skreller ikke grønnsaker i det hele tatt. Hvorfor skal jeg det da, bedre med "skrellet" på.
Gjest Heloise Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 Hvis det ikke er voks eller tykt "skrell" på grønnsakene så skreller jeg de stort sett aldri. Skrubber de bare rene for sand. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #11 Skrevet 28. november 2011 Hvis de ikke har ostehøvel i amerika så spør jeg heller hvordan skjærer de osteskiver? 6
HedvigR Skrevet 28. november 2011 #12 Skrevet 28. november 2011 Jeg synes det er litt artig at det du lurer på er hvordan de skreller gulrøtter, og ikke hvordan de skjærer ost 8
Chiyo Skrevet 28. november 2011 #13 Skrevet 28. november 2011 Nei, fordi de bare har ferdig skivet ost i butikken. Det tror jeg ikke de har i England heller. Jeg har ikke sett hele oster her i alle fall. Men da jeg dro til USA tok jeg med en ostehøvel til de jeg skulle bo hos. De visste hva det var, men de hadde aldri sett en før. Btw. Gulerøtter skrelles med gulerot-skreller. Hos meg har vi en potet og en gulerot-skreller, de ser ulike ut, men det er samme konseptet. Kanskje det er samme greien, man man jo bruke dem begge til skrelling av ting.
HedvigR Skrevet 28. november 2011 #14 Skrevet 28. november 2011 Eksen min fra England tok og skjærte hele oster med kniv han. Det ble alltid veldig tykke skiver :/ Så jeg ga ham en ostehøvel :D Vet dere hva han brukte den til? Til å lage tynne flak av is!! Vaniljeis og lignende altså.. Brukte han den på osten? Nei 2
Gjest D_flatmajor Skrevet 28. november 2011 #15 Skrevet 28. november 2011 har dem virkelig ikke ostehøvel i america! Hvorddan skreller dem gulrøtter feks... Vill gjetting: Med en grønnsakskreller? 2
Chiyo Skrevet 28. november 2011 #16 Skrevet 28. november 2011 Til å lage tynne flak av is!! Vaniljeis og lignende altså.. Brukte han den på osten? Nei Det har jeg aldri tenkt på.
loffen Skrevet 28. november 2011 #17 Skrevet 28. november 2011 Har du ikke hørt om grønnsaksskreller? http://www.google.com/search?q=grønnsaksskreller&hl=en&client=safari&rls=en&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=qs_TTt7eEIzQ4QT-_cA1&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=680 Jeg har bodd i England i mange år, og de hadde da hele oster der i alle fall. Men de bruker kniv. Oster som Cheddar og stilton er dessuten såpass harde og kornete at en ostehøvel ikke fungerer særlig bra på dem uansett.
The Kitten Skrevet 28. november 2011 #18 Skrevet 28. november 2011 En i klassen min tok med en ostehøvel til Frankrike. De franske romkameratene hennes synes dette er et fantastisk mulitverktøy som fungerer som ostehøvel, grønnsaksskreller og kakespade. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #19 Skrevet 28. november 2011 En i klassen min tok med en ostehøvel til Frankrike. De franske romkameratene hennes synes dette er et fantastisk mulitverktøy som fungerer som ostehøvel, grønnsaksskreller og kakespade. Kakespade er mer vanlig å bruke den til enn gulrotskreller.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #20 Skrevet 28. november 2011 I Minneapolis (USA) har dei ostehøvel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå