AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #21 Skrevet 28. november 2011 men ser du pen ut er du som oftest dum, kjipt for de som ikke er det men sånn er verden Men jeg tipper de klarer å begynne en setning med stor bokstav og avslutte med punktum. 1
aphelion Skrevet 28. november 2011 #22 Skrevet 28. november 2011 Men jeg tipper de klarer å begynne en setning med stor bokstav og avslutte med punktum. Og komma, med mellomrom etter "men". 1
Herr Langbein Skrevet 28. november 2011 #23 Skrevet 28. november 2011 Jeg er ei 22 år gammel jente som er student og modell. [...] Hei på deg. For å svare med en quiz - kan du, uten å google, fortelle meg hvem som skrev følgende: Time present and time past Are both perhaps present in time future, And time future contained in time past. If all time is eternally present All time is unredeemable. What might have been is an abstraction Remaining a perpetual possibility Only in a world of speculation. What might have been and what has been Point to one end, which is always present. Footfalls echo in the memory Down the passage which we did not take Towards the door we never opened Into the rose-garden. My words echo Thus, in your mind. But to what purpose Disturbing the dust on a bowl of rose-leaves I do not know. Other echoes Inhabit the garden. Shall we follow? Quick, said the bird, find them, find them, Round the corner. ...poesi har jeg vanligvis liten tålmodighet for. Og resten av dette stykket kjeder meg. Men akkurat denne åpningen er magisk!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #24 Skrevet 28. november 2011 you had me until En fyr jeg kan dikutere Dostojevskij med.... 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #26 Skrevet 28. november 2011 Enig. Det virker bare pretensiøst å lese Tolstoy og Dostojekvskij. Hvis man har interesse av litteratur er det jo naturlig å lese de som regnes som store forfattere...? For min egen del må jeg innrømme at Dostojevskij ble litt langdryg, men synes det var vært å ha fått med seg som sammenligningsgrunnlag. Også trykker jeg anonym for å ikke virke pretensiøs 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #27 Skrevet 28. november 2011 Hvem faen er Carl Sagan? Tenkte du hadde en viss interesse for vitenskap? http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Sagan
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #28 Skrevet 28. november 2011 men ser du pen ut er du som oftest dum, kjipt for de som ikke er det men sånn er verden Når du presterer en slik konklusjon, regner jeg med at du er smellvakker... Hvem faen er Carl Sagan? Jeg var forelsket i ham da jeg var fjortis. Da hadde jeg levd bare 1/3 av livet mitt hittil.
Gjest Katten. Skrevet 28. november 2011 #29 Skrevet 28. november 2011 Tenkte du hadde en viss interesse for vitenskap? http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Sagan Det har jeg, men navn er jeg fortsatt latterlig dårlig på. Den kapasiteten brukes til utelukket unødvendig kunnskap. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #30 Skrevet 28. november 2011 Det har jeg, men navn er jeg fortsatt latterlig dårlig på. Den kapasiteten brukes til utelukket unødvendig kunnskap. Og da kommer ekstraspørsmålet; Du vet da utmerket godt hvordan google funker, så hva prøvde du egentlig å få frem?
Gjest Katten. Skrevet 28. november 2011 #31 Skrevet 28. november 2011 Og da kommer ekstraspørsmålet; Du vet da utmerket godt hvordan google funker, så hva prøvde du egentlig å få frem? At jeg er lat + at jeg tydeligvis ikke er så nerd som jeg trodde 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #32 Skrevet 29. november 2011 At jeg er lat + at jeg tydeligvis ikke er så nerd som jeg trodde Beklager off-topic.
Skapnerd Skrevet 29. november 2011 #33 Skrevet 29. november 2011 I AM HERE. Men dessverre så er jeg 20. Dostojevskij som forfatteren altså? Leste en de Besatte, da jeg gikk på ungdomskolen, og var en ganske kontroversiell bok. Forøverig så kan du godt sende meg en pm. Er altid hyggelig å bli kjent med andre nerder av det motsamme kjønn.
Steinar40 Skrevet 29. november 2011 #34 Skrevet 29. november 2011 Jeg var forelsket i ham da jeg var fjortis. Da hadde jeg levd bare 1/3 av livet mitt hittil. Er du 42 år altså?
aphelion Skrevet 29. november 2011 #35 Skrevet 29. november 2011 Er du 42 år altså? Eller mener hun at hun bare kommer til å bli 42 år, siden hun da hadde levd 1/3 av livet sitt?
twang Skrevet 29. november 2011 #36 Skrevet 29. november 2011 Unnskyld meg men, den typen du beskriver der høres ut som en ordentlig blærete type. Du leter ikke etter en gutt på 22 år, du leter etter en mann på 35+ Jeg er en av de typene som er avslappet, spiller pc spill, men også tar seg tid til dama. Det du egentlig trenger er en type som du kan føle deg komfortabel med, det er etter min mening det viktigste. 1
Knirke Skrevet 29. november 2011 #37 Skrevet 29. november 2011 Artig å se at TS får lov til å ha en lang liste med manne-kriterier uten å bli kalt kresen eller kravstor. Er det fordi hun er modell? 1
Gjest "gjest" Skrevet 29. november 2011 #38 Skrevet 29. november 2011 Hjølpes jente og du lurer på hvorfor du aldri får pult? Kanskje du skal senke kravene dine litt.
Gjest SemperFi Skrevet 29. november 2011 #39 Skrevet 29. november 2011 (endret) Jeg er ei 22 år gammel jente som er student og modell. På grunn av sånn jeg ser ut (Sier ikke nødvendigvis at jeg er pen, men pga at jeg har jobbet som modell i Norge og utlandet), så tror 95% av mennsker jeg møter (som ikke kjenner meg) at jeg har en stereotyp 'modell/pen/dum' - personlighet, og at jeg bare vil ha en viss type gutter. (Typisk veltrente høye boletryner med altfor mye tan og tribal-tattis) Men saken er den... at jeg vil ha en skikkelig 'nerdenerd'! Studerer data-ingeniør Eller, det som er defininsjonen av en 'nerd' for meg. En fyr som liker å game PS3, og dataspill. Spiller PC og PS3. Har eid Amiga, Comandore og Nintendo. En fyr som vet at PI er 3,14... Tar Calculus (matte 1, 2 og 3) En fyr som ikke må gå ut hver helg og drikke seg usjarmerende full for å sjekke opp damer med de kleineste sjekkereplikkene. Kan ta en øl i ny og ne med medstudenter, liker ikke å drikke meg drita. Vil heller ha en god samtale istedenfor å drite meg ut foran kvinnfolk. En fyr jeg kan dikutere Dostojevskij med.... Heller mer mot de gale vitenskapsmennene som Nikola Tesla En fyr som leser bøker omtrent hele tiden. Om matte, fysikk, biologi, programmering og databøker tells En fyr som kan høre på Jazz sammen med meg. Hører ikke mye på jazz, men vil lære å spille saksofon en gang. Men jazz er kult En fyr som ikke tror at det å se ut som en ballong er sexy. Yepp En fyr som er litt vinterblek og rød i kinnene Er fra midtøsten, men jeg blir rød på kinnene, kind of. En fyr som utdanner seg og har fremtidsplaner. Under progress En fyr som syns det er langt mer interessant å diskutere politikk enn å se på 'Fristet' eller 'Paradise Hotel'... Ser ikke på slikt tull, er ikke ofte jeg ser på TV. Men elsker politikk og ikke minst internasjonal politikk. En fyr jeg kan diskutere f.eks poesi med. Jeg sier ikke at han skal kunne/interessere seg for alle disse tingene, (mennesker er forskjellige!), men at jeg skal kunne fortelle han om ting som inspirerer meg og som jeg finner interessante uten at han ser ut som en forfjamset guttevalp... Er født med to ører og en munn, to for å høre med og en munn til å snakke med. En fyr som ikke er så vandt til å snakke med jenter og kanskje er litt sjenert selv om han er overlegent smart (SØTT!) Er en sosial nerd. En fyr som vet hvem Carl Sagan er. En som har bidratt mye, og fortsetter å bidra etter sin død En fyr som er så oppslukt i ting som spiller en relevans i denne verden at han heller sitter oppslukt i en bok enn å bry seg om hvilken jente han skal ro i land neste helg. Agree Er så lei av disse kleine modelltrynene, GEEKS WHERE ARE YOU?! Grimstad Ta en kaffe sammen, eller dra å bowle? Edit: er 24, btw. Endret 29. november 2011 av SemperFi 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #40 Skrevet 29. november 2011 Er så lei av disse kleine modelltrynene, GEEKS WHERE ARE YOU?! @ifi på uio
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå