Gå til innhold

Hvilke stjerne tegn..


{Ane}

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri trodd på horoskop. Fordi jeg ikke tror folk kan skille seg ut med "overnaturlige" krefter. Men man vet jo aldri! Gry Hosein fikk jo dødskortet 3 dager før da!..så icon_biggrin.gif

Jeg leser horoskopet mitt i vg. Og det stemmer jo! *scary* det er det som får meg til å tvile..

Fisk jeg også .. icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Jeg leser horoskop en gang i blant, men bare som underholdning. Det er ekstremt sjeldent at det stemmer på meg. Man finner jo horoskop omtrent over alt og det skal godt gjøres om disse stemmer...Jeg er født i tvillingene, har også en tvillingbror. Når jeg leser et horoskop skal altså dette stemme på oss begge. Lite sannsynlig..

Så har man jo slike horoskop som forteller hvordan folk er generelt. Kanskje finnes det noen sannhet i det? Jeg tror ikke det..

Forresten, hva med det nye stjernetegnet som "snek" seg inn for en stund siden? Tar dere hensyn til det når dere leser horoskop eller har det ikke kommet med helt enda?..

Ble litt mye dette..gir meg nå.

Klem fra meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Løvinne.

Tror så absolutt på astrologien, når beregningene er utført av folk som kan det.

Leser horoskoper i ukeblader for moro skyld - tar til meg det positive og glemmer det negative icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytten her..

En dag stemmer horoskopet andre dager ikke.Tror ikke på alt,men noe stemmer faktisk,så en kan jo bli litt i tvil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. jeg legger ikke akkurat opp livet mitt etter horoskoper, men det hender jeg leser dem. horoskopet mitt for i dag i vg sier at dette er en bra dag å slappe av på. hurra. da tar jeg husarbeidet i morra i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er VÆR, jeg...

Jeg tror på astrolgi, men ikke på slike horoskoper som står i ukeblader og sånn.

Er generelt ganske overtroisk.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Er tyr, tror på det som passer meg. Hvis jeg noen gang leser horoskop og det lover noe bra, kan jeg være litt troende, men jeg husker sjelden på sånt. Bryr meg ikke noe særlig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fisk, og føler vel det passer ganske bra for meg. Leser alltid horoskopet der jeg kommer over det, og velger å tro på de "gode" tingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er tvilling (født 5 min inn i tvillingens tegn) og leser horoskop dersom jeg kommer over dem...

bare for morro skyld... (det er jo morro å se om det er noe som "stemmer"... men de er jo skrevet så generelle, at det er godt gjort at ikke noe stemmer!!!) icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er vekt og passer godt til en beskrivelse av vekten.

Tror ikke på ukeblad horoskop! Men astrologi fasinerer meg litt..eller ganske mye egentlig. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Slange eg så! Ja, og så Løve, då.

Men uansett horoskop så kan eg ikkje seia at eg trur på det - sjølv om eg er litt fascinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Tvilling, og løven i asendanten, og Tiger i det kinesiske...

Det passer ganske bra, fikk en sånn liten "morro-bok" om tvillingen for noen år siden, og det er skremmende mye av det som står ang personlighet og annet som stemmer.

Men om jeg tror på det?

Er vel som mange andre tror jeg, tar til meg det positive og overser det negative. (dersom det ikke snues til noe positivt da... legges skylden på eller noe...) icon_wink.gif

Løven i asendanten passer også rimelig godt utfra det jeg har lest tidligere.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...