Gå til innhold

(billig) klatrestaviv-hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få tak i billig klateretativ til katt? Har lyst på et som går fra gulv til tak, og helst ikke så dyrt... bor sentralt østland....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du i nærheten av Oslo er det flere butikker der som selger kattestativer, men skal du ha det en smule billigere, kan du finne dem på nettet også. Et stativ som går helt opp i taket ligger på mellom 1600 og 2500, selv om de også kan forekomme dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det kommer jo an på hvor stort klarte stativet skal være. Det er mange billige dyre-nettbutikker, og på finn, ebay, qxl og sånn finner man det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel få takhøye klorestativ ned mot en tusenlapp, men da varer de ikke så lenge. Spesielt ikke hvis du har mer enn en katt. Stargate v/Johnny Skjølås skaffer det meste både dyrt og billig og du kan hente selv på Algarheim/Jessheim hvis du vil spare frakten.

Jeg anbefaler Kattens No. 1 og skulle jeg ha kjøpt til en katt på stramt budsjett, ville jeg ha kjøpt "Galloper" og lagt til en hengehylle. Jeg har nemlig tre katter og to slike "tårn" og det er tydligvis selve stolpen som er det morsomste...

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...