Gå til innhold

Statoil-koppen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har denne avtalen hos statoil og lurer på:

Jeg har en annen kopp-termos som jeg ALLTID bruker og liker seriøst ikke statoil koppen av at den lekker og rommer mindre enn den termosen jeg har! Så er det frekt, ikke lov/ lov til å ta å helle fra statoil koppen over til min termos?! Dvs to statoil kopper av gangen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?!

Skrevet

spør på statoil stasjonen?de vet det bedre enn det vi gjør..

om det er frekt?i utgangspunktet, ja!

Skrevet

Tror ikke det så frekt!!

Skrevet

Hvis du gjør det inne, foran øynene på de ansatte er det frekt. Hvis du gjør det når du har gått ut og er for deg selv er det vel ikke noe problem. Hvis du tenker på det at du dermed ikke reklamerer for Statoil mens du drikker kaffen din, så er det vel mest din egen samvittighet som avgjør. Jeg personlig hadde ikke brydd meg. :)

• Liker 1
Skrevet

Thanks for this post guys I was going through the same thing

22.gif

Skrevet

Du kan jo gå inn med statoil koppen, helle på den, gå ut i bilen og så føre det over på thermosen.

Men å rett og slett gå inn på Statoil med en større thermos i den tro at fordi du har koppen så kan du bare fylle på hva du vil, funker vel ikke?

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du har betalt for avtalen kan du drikke kaffen fra hvilken beholder du vil. Reklameeffekten ved at du drikker fra Statoilkopp i 80 km/t er uansett begrenset.

Skrevet

Kan jeg få henge meg på her og spørre om det kun er kaffe å få i den Statoil-koppen?

Kunne godt ha tenkt meg kakao i stedenfor...går det an?

Skrevet

Kan jeg få henge meg på her og spørre om det kun er kaffe å få i den Statoil-koppen?

Ja. Jeg drikker ikke kaffi, så jeg velger varm sjokolade :)

Skrevet

Varm sjokolade i statoil koppen? Men er ikke den KUN for gratis kaffe resten av året da? Det står ikke noe om andre drikker?

Skrevet

Den gjelder all "varm drikke" som er formuleringen i radioreklamen som går nå. Dvs kaffe, kakao og te, alt som kommer ut av den automaten.

Skrevet

Om en da kjøper en kopp, er det da bare å gå rett inn og fylle hver gang?

Må ikke vises i disken el.l.?

Skrevet

Om en da kjøper en kopp, er det da bare å gå rett inn og fylle hver gang?

Må ikke vises i disken el.l.?

Neida, man bare fyller, men så klart må man ha med "årets lokk" og forevise den dersom betjeningen skulle finne på å spørre. Har aldri opplevd det, men regner med de har lov til å ta stikkprøver.

Skrevet

Jøss, det var da kjempeenkelt. Kanskje jeg skal bevilge meg en kopp for neste år.

:biggrin:

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

spør på statoil stasjonen?de vet det bedre enn det vi gjør..

om det er frekt?i utgangspunktet, ja!

Hvorfor er det frekt? :klo: Tror ikke akkurat at Statoil vil ta dette personlig :fnise: Om hun ikke synes Statoil-koppen er av så god kvalitet, ser jeg ikke helt problemet med å bruke sin egen, så lenge hun tar med seg lokket og viser at hun faktisk har en slik en, og har rett på gratis kaffe! :)

Skrevet (endret)

Er jo ikke frekt det da.. Det blir jo akkurat som at du tar med en kopp, setter deg i bilen og heller over og går inn igjen for en ny. Tror til og med jeg har sett noen fylle på termosen sin inne på statoil også. Bare spør! ;)

Endret av kath93
Skrevet

Du kan få kakao både basert på vann og melk!

Kjæresten min har Statoil-kopp selv om han ikke liker hverken kaffe eller te. Han bruker koppen kun til kakao. Med Statoil-kopp kan du få flere kaffetyper, ulike teslag og som nevnt altså to typer kakao. Kan anbefales!

Skrevet

Jeg synes det er litt frekt å fylle mer kaffe enn det som er beregnet, hadde koppen til TS vært like stor som Statoil-koppen hadde det blitt annerledes. Jeg hadde Statoil-kopp for noen år siden, da husker jeg at de også solgte en termos, og den kostet mer enn koppen. Det var nok en grunn til det, kan tenke meg det var en del folk som gjorde som TS. Hvis de fortsatt selger slik termos, kan jo TS kjøpe en?

Fra Statoil sin side er vel meningen at man kan ta seg en kopp kaffe hver gang man er innom stasjonen, ikke at man skal tanke kaffe for resten av dagen.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det frekt? :klo: Tror ikke akkurat at Statoil vil ta dette personlig :fnise: Om hun ikke synes Statoil-koppen er av så god kvalitet, ser jeg ikke helt problemet med å bruke sin egen, så lenge hun tar med seg lokket og viser at hun faktisk har en slik en, og har rett på gratis kaffe! :)

personen over skrev hvorfor ganske bra synes jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...