Gå til innhold

Hvordan overføre mobilabonnement til noen andre?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man overfører et mobilabonnement til noen andre? Vi har en mobil til overs nå og skal gi denne til moren min. Det er et Djuice kontant (Telenor) abonnement knyttet til den som står registrert på min mann. Hva gjør man for å få den i min mors navn isteden?

På forhånd takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er bare å stikke innom en butikk som selger abonnement, og få de til å ordne det. Da må den som eier abonnementet og den som skal overta det være tilstede for å underskrive.

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk logget meg inn på Telenors sider nå og det ser ut som jeg får endret det derfra (ihvertfall hvem som er bruker av abonnementet). Juridisk ansvarlig kan jeg få endret på senere. Takk for hjelpen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk logget meg inn på Telenors sider nå og det ser ut som jeg får endret det derfra (ihvertfall hvem som er bruker av abonnementet). Juridisk ansvarlig kan jeg få endret på senere. Takk for hjelpen uansett.

*host* Bare til opplysning; sålenge du er juridisk ansvarlig, er det du som har ansvaret for abonnementet.

Hvis moren din ikke betaler regningene, kan du ende opp med inkassoen.

Og det selv om du ikke har fått noen av de tidligere forfalte regningene (eller purringene)!

Jeg har nemlig opplevd dette selv, og det ble et ganske stort sirkus for å få ordnet opp i det.

Så mitt tips; ikke vær juridisk ansvarlig for et abonnement du ikke skal betale for (med mindre det er egne barn og abonnementet står på deg og du da faktisk ser at regningene kommer)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i Pusekatt, men jeg stoler på moren min. Dessuten er det et kontantabonnement. ;) Så i dette tilfellet er det ikke noe problem uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...