Gå til innhold

Savnet hund-noen som vet noe om den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en liten Yorkshire Terrier-tispe ute på for hos en dame på Skedsmokorset, det var i alle fall der hun bodde før, og hun er registrert på Gule Sider med samme navn og adresse. Det er en ganske ung dame med to små barn.

Jeg fikk en melding fra henne for mange måneder siden at hun ikke kunne ha Lotta lenger, jeg sendte henne en SMS tilbake om at jeg skulle ringe henne dagen etter, rakk det ikke den dagen jeg fikk meldingen.

Da jeg ringte fikk jeg bare svarer, forsøkte flere ganger.

Jeg har nå ikke hørt noe fra henne på lenge, og er veldig bekymret for Lotta.

Etpar ganger har jeg fått SMS med at hun lover å ringe meg, men jeg hører aldri noe. Jeg har også sendt henne melding om at jeg er bekymret for Lotta, som hunden heter, men får ikke noe svar.

Lotta er en liten tispe på 2-3 kilo, med svart på ryggen og litt sølv og tan ellers.

Hvis noen vet noe om Lotta så vær snill å ta kontakt, tror det er mulig å sende mail til meg fra denne siden.

Eller skriv svar hvis du vet noe.

Jeg er HELT fortvilet og bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du langt unna? Har du prøvd å troppe opp på døren selv?

Når ringte du henne sist? Kommer du til svarer, eller er det ingen som tar telefonen?

Har du sjekket om hun er aktiv på facebook, for eksempel, eller om hun kanskje er syk og utilgjengelig?

Har dere kontrakt på fôravtalen?

Er dette midlertidig omplassering, eller er du oppdretter som har hund hos fôrvert?

Når skulle du eventuelt ta hunden tilbake om det var en del av avtalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du langt unna? Har du prøvd å troppe opp på døren selv?

Når ringte du henne sist? Kommer du til svarer, eller er det ingen som tar telefonen?

Har du sjekket om hun er aktiv på facebook, for eksempel, eller om hun kanskje er syk og utilgjengelig?

Har dere kontrakt på fôravtalen?

Er dette midlertidig omplassering, eller er du oppdretter som har hund hos fôrvert?

Når skulle du eventuelt ta hunden tilbake om det var en del av avtalen?

Jeg ringte henne sist i går. Har ringt henne jevnlig på begge tlf.nummerne hennes men får bare svarer hele tiden.

Hun er aktiv på Facebook.

Har kontrakt på forvertavtalen.

Det er ikke en midlertidig plassering, meningen var at jeg skulle ha kull på tispen.

Det var ikke noen avtale om at jeg skulle ta hunden tilbake, men da jeg fikk melding fra henne om at hun ikke kunne ha den lenger var meningen å ta den tilbake.

Jeg bor ikke mer enn 4-5 mil unna, og kan selvfølgelig troppe opp på døren, men kvier meg i det lengste.

Hvis noen vet noe, vær så snill å svare. På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har du anledning til å sende meg en PM med litt mer informasjon? Ser ikke ut til at jeg får svart deg privat siden du er logget inn som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har du anledning til å sende meg en PM med litt mer informasjon? Ser ikke ut til at jeg får svart deg privat siden du er logget inn som anonym.

Takknemlig for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...