Gå til innhold

Billigt eller dyrt dopapir?

cha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Serla her også.

En rull varer i evigheter, er mykt og behagelig, og ikke minst gir det god valuta for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper sånn maxidoruller fra europris, er vel 12 i pakkene tror jeg. Tror de er billige og de varer hvertfall lengre enn andre vi har hatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker like mye uansett om det er dyrt eller billig, fire ruter pr. tørk. :gjeiper:

Blir du ikke "våt" på henda om du bare bruker fire ruter? Eller lar du det "renne" av litt før du tørker? :P

Jeg er student og bruker first price. Jeg bor alene på hybel og kjøpte 1 pakke i august som jeg ennå ikke har brukt opp.. er på siste rullen da, men.. Tenker ikke noe særlig over å spare papir heller..

What?? :sjokkert: Det er da ikke mulig, med mindre du er mye borte og går på do der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du ikke "våt" på henda om du bare bruker fire ruter? Eller lar du det "renne" av litt før du tørker? :P

Jeg bruker 2 ruter, så jeg synes 4 var mye. Men jeg blir da ikke våt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg "rister" jo litt, men ikke mer enn det jeg trodde var normalt. Og blir ikke våt på fingrene i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...