Compaq Skrevet 28. november 2011 #21 Del Skrevet 28. november 2011 Synes Lambi er altfor tykt, så jeg blir litt småredd for at jeg er i ferd med å tette doen hver gang jeg bruker det, og jeg blir sår i stumpen om jeg bruker toalettpapiret fra First Price. Dermed er det Serla som er favoritten her i hus I tillegg syns jeg det varer ganske lenge, men jeg vet ikke helt hvor mange ruller som går med i løpet av en måned altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 28. november 2011 #22 Del Skrevet 28. november 2011 Midt i mellom? Bruker serla, fordi det er bedre enn FP, men samtidig billig, også slipper jeg å bytte rull så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 28. november 2011 #23 Del Skrevet 28. november 2011 Hva kjøper dere? Noen mener dyrt dopapir varer lengere fordi det er tjukt, og at billig varer kort fordi det er tynt og du bruker mer. Hva mener dere om dette? Foretrekker billig, det dyre pleier å loe og legge igjen så mye rester der sola aldri skinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 28. november 2011 #24 Del Skrevet 28. november 2011 Her går det i Serla MaxiMeter Samme med tørkeruller. Coop Obs! pleier ha tilbud sånn ca 4 ganger i året (da koster 4 pakningen med toalettruller og 2 pakingen tørkeruller 10 eller 15 kroner). Da handler jeg inn tilstrekkelig antall pakker slik at det holder minst 3-4 mnd'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 28. november 2011 #25 Del Skrevet 28. november 2011 Kløe av billig dopapir? Det er muuuuulig at det gikk opp et lys for meg nå! Jeg har trodd det var evigvarende soppinfeksjon, men kanskje det skyldes billig, resirkulert dopapir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #26 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg har ingen formening om tynt vs. tykt dopapir, her går det i Lambi fordi det er det resten av husholdningen vil ha. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, men skulle gjerne spart de kronene det er å spare på billigere dopapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 28. november 2011 #27 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg fikk mye kløe av noe resirkulert billigpapir familien kjøpte av noen fotballklubb-folk en gang. Men får ikke det av de billige fra butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #28 Del Skrevet 28. november 2011 Vi bruker billig dopapir. Coop x-tra. Vi kan bruke 3 ganger så mye av det som dyrt papir og det loer ikke. Også er det mye bedre å klø seg i baken med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 28. november 2011 #29 Del Skrevet 28. november 2011 Som regel lambi. Liker mykt papir som ikke msuldrer opp når jeg tar i det. Når jeg bodde i kollektiv derimot gikk det mye i billigste variant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 28. november 2011 #30 Del Skrevet 28. november 2011 Her går det i Serla MaxiMeter Samme med tørkeruller. Coop Obs! pleier ha tilbud sånn ca 4 ganger i året (da koster 4 pakningen med toalettruller og 2 pakingen tørkeruller 10 eller 15 kroner). Da handler jeg inn tilstrekkelig antall pakker slik at det holder minst 3-4 mnd'er Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 28. november 2011 #31 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg bruker Unik, synes det er det beste dopapiret. Har brukt Lambi, men det synes jeg loer så mye. Er ikke akkurat noe morsomt å pille ut loen etter at man har tørket seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #32 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg er student og bruker first price. Jeg bor alene på hybel og kjøpte 1 pakke i august som jeg ennå ikke har brukt opp.. er på siste rullen da, men.. Tenker ikke noe særlig over å spare papir heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 29. november 2011 #33 Del Skrevet 29. november 2011 Bruker lambi! Kjøper det billigste av lambi, er store prisforskjeller fra om du vil ha med print eller helt hvit osv. Serla liker jeg IKKE! Har skjedd at doen ikke ville skylle ned skikkelig ved bruk av det, så det kjøper jeg aldri igjen! Er to stk og skifter vel rull hver 3 dag ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 29. november 2011 #34 Del Skrevet 29. november 2011 Kjøper som regel 12-pakning Lambi. Jeg bor alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohini Skrevet 29. november 2011 #35 Del Skrevet 29. november 2011 Lambi er mykt mot stumpen, men det loer så masse at jeg har flere ganger vært redd for at jeg har fått bendelorm når det egentlig bare var noen hvite papirdotter som sneik seg fast mellom høna. Nå bruker vi Unik eller Edet, lofritt og veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 29. november 2011 #36 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Jeg bruker det fra serla! Koster rett over 20 kr på rema 1000 for fire ruller En sånn rull varer i evigheter! Vet mange tror den 6pakningen med doruller fra rema 1000 sitt eget merke er den billigste da 6 stk koster 12-13 kr. Men ta å se på meterprisen, så er Serla sin mye billigere! Og ikke minst mye mye bedre kvalitet Endret 29. november 2011 av onlyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #37 Del Skrevet 29. november 2011 Man skal også være klar over at bruker man bare av det aller billigste kan toalettet fort tette seg. Dette fordi at det er hardt og tykt og resirkulert flere ganger. Det pleier å være motsatt. Det dyre papiret med god kvalitet er tettere enn det billige. Jeg foretrekker det billige, siden jeg ikke liker glattheten på de dyre merkene. Plutselig sklir hånda, også sitter man der med en brun stripe oppover korsryggen, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. november 2011 #38 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Kløe av billig dopapir? Det er muuuuulig at det gikk opp et lys for meg nå! Jeg har trodd det var evigvarende soppinfeksjon, men kanskje det skyldes billig, resirkulert dopapir? Jeg trodde også jeg hadde sopp, men kom til slutt på at symptomene meldte seg hver gang vi hadde kjøpt Lambi Endret 29. november 2011 av MrsTula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kooko Skrevet 29. november 2011 #39 Del Skrevet 29. november 2011 Vi kjøper pakketilbud fra Staples/Binders, de selger 2 x 8 pakker myk toalettpapir + 1 x 8 pakker kjøkkenpapir til 350 kr (kanskje litt mer!) toalettpapir er kjempemykt og det blir SÅÅ billig! Jeg tror det er et fast pris på det! Orker ikke billig tørr dopapir! Ble så lei av å få sår rumpe pga det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 29. november 2011 #40 Del Skrevet 29. november 2011 Vi er studenter, så vi kjøper billigste sort som ikke er ruglete på baksiden og kjennes ut som sandpapir. Så det utelukker Coop X-tra og First Price. Men jeg liker Serla, Unik og billigvarianten til Ica! ... og det er nesten merkelig hvor god oversikt jeg har og hvor mye dopapir engasjerer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå