Gå til innhold

Har fått øynene oppe for eldre menn...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det for en 20-åring å plutselig synes at menn som gjerne har rundet 40 er kjekke...? Jeg syntes ikke det før!!! Hjeelp! Føler at jeg får en slags kjemi med mange eldre menn, og skjønner ikke hvorfor det er sånn...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben, jeg er bikket 26 og synes f. eks Jeffrey Dean Morgan (Denny Duquette i Grays Anotemy) er utrolig hot. Og dette gjelder ikke bare kjendiser, men også mennesker jeg ser på gaten som er i 40-45 årene synes jeg kan være mye kjekkere en menn på min egen alder. Men så har jeg hatt denne type dragning mot eldre menn i mange år. Jeg vet ikke hvor normalt dette er, de fleste vennene mine gjør litt narr av meg, samtidig så hører jeg et lite ”sukk” fra de samme folkene når de ser Corge Cloney på skjermen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke det er uvanlig. Har selv følt meg tiltrukket av menn i opptil 50-årene fra jeg var 13. :sjenert: Hvorfor du plutselig fikk det, og om det kun er en fase, vet jeg ikke. Ingenting å skamme seg over i hvertfall.

• Liker 2
Skrevet

Jeg også! :)

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Sukk, det er ikke mange år til jeg er en eldre mann :(

Skrevet

Sukk, det er ikke mange år til jeg er en eldre mann :(

Haha, hinting, Mike? ;) ts

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Haha, hinting, Mike? ;) ts

Who? Me? :)

Skrevet

Who? Me? :)

:rodmer:

Skrevet

Jeg har også likt eldre menn før. Men merkelig nok så finner jeg plutselig yngre menn tiltrekkende (fysisk dog). :)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg har også likt eldre menn før. Men merkelig nok så finner jeg plutselig yngre menn tiltrekkende (fysisk dog). :)

Hva med en eldre mann i en ung kropp? :)

Skrevet

Kommer litt an på hvor ung denne herremannen er.

Men generelt sett, ja takk ;)

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg elsker menn som er 8+ år eldre enn meg ;) *sikle*

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hvor vanlig er det for en 20-åring å plutselig synes at menn som gjerne har rundet 40 er kjekke...? Jeg syntes ikke det før!!! Hjeelp! Føler at jeg får en slags kjemi med mange eldre menn, og skjønner ikke hvorfor det er sånn...

Veldig vanlig og veldig gøy :nigo:

Skrevet

Jeg synes ikke "eldre" menn er noe spesielt tiltrekkende. Syntes det mer før, før jeg ble 20. Nå er jeg snart 30 og liker det litt annerledes :fnise:

Skrevet

Veldig vanlig og veldig gøy :nigo:

Prøver du å snike inn en presedens, eller? ;)

Skrevet

En bra mann blir bare bedre med alderen, så de smarte av oss er tidlig ute og investerer i en ung, lovende kar, og venter spent. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Tror det er veldig normalt. Er 16, og syntes menn tidelig i 30-årene er svææært så attraktive. :sjenert:

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en eldre mann!!!!!!!

Skrevet

Jeg er 21, og har hatt meg med en på 38 noen ganger. Superhot sex, og alderen gjør han bare mer sexy :sengekos:

Skrevet

Jeg liker bartefolk. :flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...