Gå til innhold

Innramming Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som vet hvor jeg kan få rammet inn et lerretsbilde i Trondheim? Jeg ønsker å ha passpartout rundt det, og altså ikke en ramme. Jeg har forhørt meg hos rammebutikken i Innherredsveien, men de skulle ha 700 for jobben. Noen som kjenner til andre butikker jeg bør kontakte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passepartout, men ikke ramme? :klo: Hvordan blir det?

Innramming er håndarbeid og man må nesten påregne noen hundrelapper for arbeid og materiell. Nå vet ikke jeg hvor stort bildet ditt er, men jeg har betalt i samme størrelsesorden for passepartout + innramming av et bilde i litt over A4-størrelse selv. Dette var ikke i Trondheim.

Skrevet

Det spørs på størrelsen når det kommer til pris. Kjæresten min skulle ramme inn et bilde han hadde, på samme måte som deg, uten ramme. Han gjorde det i sandgata, for han fant ut at det var billigst. Men han hadde måle på bildet som ikke var standard, også er det ganske stort. Så det tok ekstra lang tid og kostet 1400. Har du standard-mål og mindre bilde så blir det sikkert mye billigere :) Helt latterlig pris spør du meg, jeg gikk formgivning på vgs og da gjorde vi alt sånn selv :P Med planker vi fant i conatinern utenfor.

Skrevet

Østerlie kunsthandel rammer inn bilder og de er veldig flinke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...