Gå til innhold

Sexn funker ikke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har truffet en fyr med bare 11 cm kuk som i tillegg er veldig tynn. Sexen funker ikke i misjonærstillingen.

Føler den nesten ikke og den faller ut gjentatte ganger og jeg må pakke den inn igjen . Men føler han hele tiden mister den ut. Skjønner det ikke for jeg kjenner jo godt en liten finger og. Kan det være at han er uerfaren eller?

Når jeg sitter oppå funker det, men nesten kun i den stillingen .Når vi står er det så vidt den når innenfor vaginaen min :( Jeg er jo normalt tynn så kan jo ikke være at jeg er for tykk heller og at det er for mye flesk imellom.

Har aldri i livet opplevd problemer i sexlivet før med andre menn og har jo tenkt det må være størrelsen eller hans uerfarenhet?

Er det noen andre som har erfaring med slike småe peniser? Og har dere trøbbel med sexlivet?

Please bare seriøse svar, da jeg er fortvilet, for han er ellers en super gutt. Jeg har også alltid hørt at jeg har vært trang hos andre jeg har hatt sex med, så tror ikke jeg er for vid heller, at det er derfor den sklir ut L:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vaginaen din er nok for dvask dessverre. begynn å gjør knipeøvelser

Takk for et meget oppegående og konstruktivt , seriøst svar!Om du ikke har noe erfaringer eller råd å dele på en ordentlig måte, så pell deg ut AV TRÅDEN MIN!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett dere inn i stillinger, gjør knipeøvelser og utforsk seksualiteten utenom penetrering.

http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899

Jeg gjør knipeøvelser hele tiden og kjenner den godt, men den faller ut når han skal ta styringen uansett! Så det handler ikke om at jeg er for vid, som alle skriker om med engang noe ikke funker.Men den når jo så vidt med tuppen innenfor når vi står å gjør det, fra siden og uansett.Er kun i ridestillingen jeg føler den kommer godt nok inn om du skjønner. Ingen flere med erfaringer fra en liten kuk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier jo det, dere må utforske flere stillinger, finne de som tillater han å faktisk være inni deg. Han må få bedre kontroll på junior.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har hatt mye mindre penis enn 11cm, selv ned i fem cm har de fremdeles kunnet penetrere vagina. Jeg er meget spent på din anatomi, som har en vagina som ligger så dypt i kroppen at 11cm nesten ikke når inn. Har du vært hos gynekolog?

Dere kan prøve å øke størrelsen midlertidig ved hjelp av penispumpe og penisring. Penisring ene og alene kan også være moro (Denne skryter mine venninner veldig av) Det finnes også penisforstørrende/forlengende leketøy, men det blir ofte litt som å bruke en veldig tykk kondom for mannens del.

Din sengepartner kan også lære seg å nyte samleie uten å måtte trekke penis så langt ut og du kan lære deg å nyte andre aspekter ved samleie enn selve penetreringen. Mange kvinner har ikke en spesielt følsom vagina og foretrekker nytelse av for eksempel klitorisstimuli, enten ved fingre, tunge, vibratorer eller når mannen gnir eller dunker mot området under selve akten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært hos gynekolog og har en helt normal vagina. Jeg synes også det er rart vi ikke får det til å funke i misjonæren. Har aldri opplevd det før, så derfor jeg spør her. Har hatt normal sex i gjennom hele mitt liv og ingen problemer før nå. Derfor jeg spør om det kan være størrelsen eller om han er uerfaren :sjenert:

Har som sagt aldri hatt så liten før, men alt mellom 16-19 ca før i tiden .Har også alltid fått hørt at jeg er trang før, og jeg kjenner den godt når jeg sitter oppå. En stilling jeg normalt er mest åpen i. Så det plager meg at vi ikke får til sexen ordentlig. Også bakfra har vi trøbbel. Jeg e r jo slank og normal i kroppen så skjønner ikke hva som feiler :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært hos gynekolog og har en helt normal vagina. Jeg synes også det er rart vi ikke får det til å funke i misjonæren. Har aldri opplevd det før, så derfor jeg spør her. Har hatt normal sex i gjennom hele mitt liv og ingen problemer før nå. Derfor jeg spør om det kan være størrelsen eller om han er uerfaren :sjenert:

Har som sagt aldri hatt så liten før, men alt mellom 16-19 ca før i tiden .Har også alltid fått hørt at jeg er trang før, og jeg kjenner den godt når jeg sitter oppå. En stilling jeg normalt er mest åpen i. Så det plager meg at vi ikke får til sexen ordentlig. Også bakfra har vi trøbbel. Jeg e r jo slank og normal i kroppen så skjønner ikke hva som feiler :tristbla:

fordi du er et lite troll som forsøker å gi noe peniskomplexer. er da faen ingen som går rundt med mål av alle de har pult på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi du er et lite troll som forsøker å gi noe peniskomplexer. er da faen ingen som går rundt med mål av alle de har pult på.

Kan dere være så snill å ikke skrive i denne tråden om dere ikke har råd å komme med eller erfaringer, takk. Er lei av at hver tråd blir ropt troll om, bare for at noen er bitre over sin liten penis, som overhodet ikke er noe problem for meg. Men ser jo nå at jeg sliter faktisk og vil ha svar om det er pga uerfarenhet fra hans side eller meg det er noe galt med!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gutter vil si fitta di er trang. Om den faktisk er det er en annen sak.

Jeg har hatt sex med gutter med stor (20cm) og liten (11-12 cm?). Mener fitta mi er ganske så gjennomsnittlig. De veldig store penisene gjorde nesten vondt, de små penisene kjente jeg ikke så mye til.

Enkelte posisjoner ble utelukket med de som hadde liten dessverre. Men analsex ble mye diggere! Er jo trangere også, er du åpen for det kan du jo overraske han med deg :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gutter vil si fitta di er trang. Om den faktisk er det er en annen sak.

Jeg har hatt sex med gutter med stor (20cm) og liten (11-12 cm?). Mener fitta mi er ganske så gjennomsnittlig. De veldig store penisene gjorde nesten vondt, de små penisene kjente jeg ikke så mye til.

Enkelte posisjoner ble utelukket med de som hadde liten dessverre. Men analsex ble mye diggere! Er jo trangere også, er du åpen for det kan du jo overraske han med deg :P

Hvilke posisjoner var det som var utelukket med de små da hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner kan tilpasse seg mannen i de aller fleste tilfeller, dersom man velger å gjøre en innsats for å få det til å fungere. Dersom penis ofte faller ut under samleie, er det ofte teknikken som feiler. Da er det samhandlingen som må kjøres inn. Mye avhenger også av hvordan dere velger å takle dette sammen. For dette med størrelser sitter ofte mentalt. Har du bestemt deg for at den er for liten for deg allerede, så bør du gå fra ham og heller la en som setter pris på hele ham overta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan tilpasse seg mannen i de aller fleste tilfeller, dersom man velger å gjøre en innsats for å få det til å fungere. Dersom penis ofte faller ut under samleie, er det ofte teknikken som feiler. Da er det samhandlingen som må kjøres inn. Mye avhenger også av hvordan dere velger å takle dette sammen. For dette med størrelser sitter ofte mentalt. Har du bestemt deg for at den er for liten for deg allerede, så bør du gå fra ham og heller la en som setter pris på hele ham overta.

Huh??? Nei det har jeg ikke bestemt meg for... Det er jo derfor jeg spørr om råd her når vi fikk problemer i sexlivet :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh??? Nei det har jeg ikke bestemt meg for... Det er jo derfor jeg spørr om råd her når vi fikk problemer i sexlivet :/

Da er vel rådet masse knipeøvelser og masse øvelse på samhandling under akten. Om du virkelig er innstilt på å få det til å fungere, skulle ikke 11 cm være noen hindring, men det krever noe av dere begge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er vel rådet masse knipeøvelser og masse øvelse på samhandling under akten. Om du virkelig er innstilt på å få det til å fungere, skulle ikke 11 cm være noen hindring, men det krever noe av dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger ER den vel bare for liten, sånn er verden. Det betyr jo ikke at man er et dårlig menneske

Det er selvsagt ikke greit om det er store forskjeller på dem størrelsesmessig, men det meste kan man få til, om man bare legger litt energi og ork i det. En del kvinner klarer å ha god sex med veldig små peniser. I mange tilfeller har det med holdninger å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv misjonæren med beina på skuldrene hans, da kommer han dypere, kanskje du kjenner mer da? Ellers funker doggy bedre enn stående ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...