FruLuna Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Jeg ville lage meg en kopp kakao med krem, men synes det er vanskelig å piske små porsjoner med krem og er ikke så glad i krem på boks. Så kom jeg på noe genialt som jeg vil dele med dere: Bruk et lite tett glass (f.eks. syltetøyglass), hell oppi litt kremfløte (jeg fylte til ca. 1/3 av glasset) og en dæsj sukker - og RIST LØS! Resultatet ble en passende porsjon krem til en stor kopp kakao, og kremen fikk veldig bra konsistens. Og du slipper å kaste masse krem
AnimalFarm Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Det pleier jeg å gjøre også Dessuten er det et skikkelig fint triks å dra på tur: Irish Coffee til alle:)
FruLuna Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2011 Det pleier jeg å gjøre også Dessuten er det et skikkelig fint triks å dra på tur: Irish Coffee til alle:) Ja, det kan jeg tenke meg. Og på Irish Coffee kan man i hvert fall ikke bruke krem på boks!
AnimalFarm Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Ja, det kan jeg tenke meg. Og på Irish Coffee kan man i hvert fall ikke bruke krem på boks! Nettopp og da rister man ikke like lenge. Lærte egentlig dette trikset fra en lærer i en storby der barna ikke har noe forhold til hvor maten man spiser. Hun sender rundt et syltetøyglass med fløte og lar alle elevene riste lenge og vel... Og da har de lært hvordan man lager smør og hvor det kommer fra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå