AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Fant ut at jeg skulle ned til Italia for en måned siden for å møte en mann jeg har hatt det fantastisk med tidligere. Fant ut at jeg ville få mensen samme dag jeg dro, ingen problem tenkte jeg, kan jo bare utsette det med p-piller... Drar altså i morgen og nå har det poppet opp 4(!) "underjordiske" enorme kviser ved munnen, har blitt oppblåst og på toppen av det hele føler jeg at jeg begynner å brygge på noe, verker i alle deler av kroppen. Så føler meg ikke akkurat på topp! Er det noen som har noen kjerringråd mot oppblåsthet,kviser og feber?!
Dubbedingsen Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Fant ut at jeg skulle ned til Italia for en måned siden for å møte en mann jeg har hatt det fantastisk med tidligere. Fant ut at jeg ville få mensen samme dag jeg dro, ingen problem tenkte jeg, kan jo bare utsette det med p-piller... Drar altså i morgen og nå har det poppet opp 4(!) "underjordiske" enorme kviser ved munnen, har blitt oppblåst og på toppen av det hele føler jeg at jeg begynner å brygge på noe, verker i alle deler av kroppen. Så føler meg ikke akkurat på topp! Er det noen som har noen kjerringråd mot oppblåsthet,kviser og feber?! Et pat paracet, mandelekstrakt på kvisene og beveg deg så du får ut litt luft :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå