Chiyo Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 (endret) I dag er det cirka to uker til jeg kommer hjem til jul, og jeg vil få mest mulig julestemning i år. Hva kan jeg gjøre i Bergen i juletiden? Er det noe fakkel greier en dag? Eller er det bare jeg som husker feil? Edit: Lys festen heter det, og den har jo vært. Endret 27. november 2011 av Chiyo
Chiyo Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2011 Ja! Det kan jeg. Hvor har de den beste kakaoen?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Dra og se juleshowet på Vilvite i julen! Var der i helgen for å se en venninne, ufattelig koselig Fikk tonnevis med julestemning av det! Prøv å komme deg på skøyter! Vet ikke om de setter opp falsk is på festplassen i år, men det er noe som vanligvis gir meg veldig god julestemning
Chiyo Skrevet 28. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2011 Skøyter! Der sa du det. Perfekt til julestemning. Men jeg tror jeg skal dra til Slotthaug siden det er ute. Dessuten er Bergenshallen alltid full. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå