AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Jeg holder på å klø meg ihjel! Har kjøpt både canesten og brukt vivag, det slutter ikke klø.. Noen som har noen tips til å få bort kløen? :O
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Bruker du parfymefri såpe ment for intimvask? :/ Har hørt at bomullstruser også er lurt.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 TS her, jeg bruker asan intimsåpe av å til bare, kløen fikk jeg etter jeg starta med de intimserviettene, så slutta med de så ble det bra en liten stund, så hadde jeg og typen sex, ba han ikke komme inni meg da jeg leste at sæd også kan påvirke til sopp.. Så kom bare kløen tilbake.. Klør veldig på kveldene og natta, men en del ellers og.. Så de på apoteket sa jeg kunne kombinere canesten krem med vivag tabletter, så ble jeg tom for vivag for 5 dager siden ca, kan det da renne ut tablettrester nå? For jeg føler det renner ofte, og jeg har aldri hatt såå rennende utflod før..
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Først og fremst ville jeg brukt intimsåpe hver gang du dusjer. En grei vane å ha. Men du har gått på canesten en stund, og problemet er ikke borte, så da ville jeg gått til legen slik at du kan eventuelt utelukke kjønnssykdommer. Syns forresten det blir litt rart om kjæresten din aldri skal komme inni deg fordi du har hørt at det kan føre til soppinfeksjon... Syns du skal forhøre deg med legen om akkurat det.
Athene Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Kjæresten må også behandles med Canesten. Det høres ut som om han har smittet deg tilbake. Menn er bærere, selv om de ofte er symptomfrie. Forsøk ny canestenkur (krem+stikkpille for deg, krem hos han). Dersom det ikke virker går du til legen.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 TS her Skal på helsestasjonen imorgen, har de gratis gynekolog der?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 TS her Skal på helsestasjonen imorgen, har de gratis gynekolog der? Tviler sterkt på at de har gynekolog der, men lege har de. H*n kan ta en underlivsundersøkelse.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Står på nettsiden at de har det, men vet ikke om det er gratis
Athene Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Allmennleger er kvalifisert til å vurdere en soppinfeksjon, og skrive ut en resept for dette. Hvorvidt hjelpen koster vet jeg ikke, har aldri vært borte i helsestasjonen. Gjentar meg selv: Sørg for å behandle kjæresten også. Det er nok derfor du har fått infeksjonen tilbake. Alt for mange synes dessverre at dette er for flaut å ta opp med kjæresten, med det resultat at de får infeksjon igjen og igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå