Gå til innhold

Cerazette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Vet at det er mange tråder om cerazette her inne, men fant ikke svar på spørsmålet mitt, så da laget jeg en ny en. :)

Jeg leste et sted at Cerazette skal være "en p-sprøyte i pilleform", stemmer dette?

Per nå går jeg på Mercilon, men siden jeg har blitt fortalt at denne ikke lenger anbefales fordi nyere forskning viser at denne gir større fare for blodpropp enn for eksempel Microgynon og Loette vurdere jeg å slutte. Helsesøsteren på skolen min sa at den er blitt satt i samme kategori som Yasmin, Yasi og Yasminelle, leste også en artikkel om dette på ABC nyheter en stund tilbake. En annen grunn til at jeg vil slutte på Mercilon er at jeg er blitt utrolig mye verre når det kommer til hormonsvigninger, og er nå rett og slett frekk, så vel som at jeg griner ca 20 ganger mer enn før jeg begynte på pillen. Har gått på de i et år nå... Uansett, moren min tålte ikke p-sprøyte og blødde i 3 måneder i strekk, så hvis det stemmer at Cerazette er en p-sprøyte i pilleform vil jeg ikke begynne på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-sprøyten inneholder det samme som Cerazette ja. Jeg fikk prøve ut Cerazette for å se om jeg tålte dem før jeg evt. fikk p-sprøyte.

Jeg tålte ikke Cerazette, så ingen sprøyte.

Sånn som med alt annet, noen tåler det ikke, dvs at de blør mer eller mindre hele tiden, andre mister blødningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...