Gå til innhold

Islamsk skole-TV


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Her har vi noe å lære. I alle år har vi blitt tutet ørene fulle om lokestilling, og så er det helt feil. Våre myndigheter har i sin visdom åpnet for en masseinnvandring uten sidestykke, hovedsaklig fra muslimske land. Og det er bare rasister som vil hevde at deres kultur er dårligere enn vår, og at vi ikke har noe å lære av dem.

Feil.

Her er et skole-eksempel på hvordan koner skal behandles.

http://www.youtube.com/watch?v=yl8g8S6F3do&feature=related

Noe å adoptere ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om par som lever ut kvinnelig dominering som er verre.

Uansett, jeg tviler på at oversettelsen er ekte. :goodbye:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk statistikk om vold mot kvinner

I Norge føres det ikke systematisk statistikk over vold mot kvinner, men ulike undersøkelser viser dette bildet:

• 27% av kvinner i Norge har opplevd vold i nåværende eller tidligere parforhold.

• 9,3% har opplevd potensielt livstruende vold fra partner.

• Av kvinner som har vært gravide, oppgir 4% å ha opplevd vold og trusler i ett eller flere svangerskap

• 45% av alle kvinner bekrefter å ha vært utsatt for vold fra en annen person enn partner, etter fylte 15 år. Seksuelt

truende oppførsel oppgis som den vanligste formen for vold.

• Hvert år blir mellom 8000 og 9000 kvinner voldtatt i Norge.

• I 2002 ble 681 voldtekter anmeldt til politiet. Samme år fikk kun 52 overgripere en straffereaksjon.

• I 2002 tok 43 104 personer kontakt med landets krisesentre. Hvert år må 2 500 kvinner overnatte på et av landets

krisesentre på grunn av mishandling.

• På grunn av menns vold er over 1000 kvinner i Norge på flukt. Mange av dem bor på hemmelig adresse og får navnet

og personopplysningene sine slettet fra offentlige registre.

• Over halvparten av kvinnene som bor på krisesentrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest club sandwich
Noe å adoptere ?

Ja, det å høre etter kan være feil og sett på som svakt. En blir et offer for kokketering og annet fandenskap, og etterhvert så vil kvinnen finne seg en annen.. som tenner henne og kan holde henne på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk statistikk om vold mot kvinner

I Norge føres det ikke systematisk statistikk over vold mot kvinner, men ulike undersøkelser viser dette bildet:

• 27% av kvinner i Norge har opplevd vold i nåværende eller tidligere parforhold.

• 9,3% har opplevd potensielt livstruende vold fra partner.

• Av kvinner som har vært gravide, oppgir 4% å ha opplevd vold og trusler i ett eller flere svangerskap

• 45% av alle kvinner bekrefter å ha vært utsatt for vold fra en annen person enn partner, etter fylte 15 år. Seksuelt

truende oppførsel oppgis som den vanligste formen for vold.

• Hvert år blir mellom 8000 og 9000 kvinner voldtatt i Norge.

• I 2002 ble 681 voldtekter anmeldt til politiet. Samme år fikk kun 52 overgripere en straffereaksjon.

• I 2002 tok 43 104 personer kontakt med landets krisesentre. Hvert år må 2 500 kvinner overnatte på et av landets

krisesentre på grunn av mishandling.

• På grunn av menns vold er over 1000 kvinner i Norge på flukt. Mange av dem bor på hemmelig adresse og får navnet

og personopplysningene sine slettet fra offentlige registre.

• Over halvparten av kvinnene som bor på krisesentrene

Du har skjønt det Haddy. Disse tallene er helt klart for lave, vi har for mange selvstendige kjerringer her i landet som tror de kan gjøre som de vil. Heretter skal jeg ta lærdom av våre nye landsmenn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk statistikk om vold mot kvinner

I Norge føres det ikke systematisk statistikk over vold mot kvinner, men ulike undersøkelser viser dette bildet:

• 27% av kvinner i Norge har opplevd vold i nåværende eller tidligere parforhold.

• 9,3% har opplevd potensielt livstruende vold fra partner.

• Av kvinner som har vært gravide, oppgir 4% å ha opplevd vold og trusler i ett eller flere svangerskap

• 45% av alle kvinner bekrefter å ha vært utsatt for vold fra en annen person enn partner, etter fylte 15 år. Seksuelt

truende oppførsel oppgis som den vanligste formen for vold.

• Hvert år blir mellom 8000 og 9000 kvinner voldtatt i Norge.

• I 2002 ble 681 voldtekter anmeldt til politiet. Samme år fikk kun 52 overgripere en straffereaksjon.

• I 2002 tok 43 104 personer kontakt med landets krisesentre. Hvert år må 2 500 kvinner overnatte på et av landets

krisesentre på grunn av mishandling.

• På grunn av menns vold er over 1000 kvinner i Norge på flukt. Mange av dem bor på hemmelig adresse og får navnet

og personopplysningene sine slettet fra offentlige registre.

• Over halvparten av kvinnene som bor på krisesentrene

Kult! Det var sikkert barnemishandlere og mannsmishandlere. You go boy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har skjønt det Haddy. Disse tallene er helt klart for lave, vi har for mange selvstendige kjerringer her i landet som tror de kan gjøre som de vil. Heretter skal jeg ta lærdom av våre nye landsmenn.

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk statistikk om vold mot kvinner

I Norge føres det ikke systematisk statistikk over vold mot kvinner, men ulike undersøkelser viser dette bildet:

• 27% av kvinner i Norge har opplevd vold i nåværende eller tidligere parforhold.

• 9,3% har opplevd potensielt livstruende vold fra partner.

• Av kvinner som har vært gravide, oppgir 4% å ha opplevd vold og trusler i ett eller flere svangerskap

• 45% av alle kvinner bekrefter å ha vært utsatt for vold fra en annen person enn partner, etter fylte 15 år. Seksuelt

truende oppførsel oppgis som den vanligste formen for vold.

• Hvert år blir mellom 8000 og 9000 kvinner voldtatt i Norge.

• I 2002 ble 681 voldtekter anmeldt til politiet. Samme år fikk kun 52 overgripere en straffereaksjon.

• I 2002 tok 43 104 personer kontakt med landets krisesentre. Hvert år må 2 500 kvinner overnatte på et av landets

krisesentre på grunn av mishandling.

• På grunn av menns vold er over 1000 kvinner i Norge på flukt. Mange av dem bor på hemmelig adresse og får navnet

og personopplysningene sine slettet fra offentlige registre.

• Over halvparten av kvinnene som bor på krisesentrene

Ved mange krisesentre ser vi at kvinner med utenlandsk bakgrunn utgjør en gradvis større andel av brukergrunnlaget, og denne øker. Ikke bare i de områder der bosetningen av minoriteter er stor, men generelt på alle krisesentrene. En undersøkelse som ble gjennomført av Wenche Jonassen og Kari Stefansen på oppdrag fra BFD i 2001, viste at 32 % av brukerne på krisesentrene hadde utenlandsk bakgrunn. I 2003 viser statistikken 39,9 %. Oslo krisesenter, som bidrar med 18 % av respondentene, hadde i 2003 77 % brukere med annen etnisk opprinnelse. Dermed blir ikke statistikken representativ i forhold til kvinner med annen etnisk bakgrunn for krisesentrene generelt i landet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved mange krisesentre ser vi at kvinner med utenlandsk bakgrunn utgjør en gradvis større andel av brukergrunnlaget, og denne øker. Ikke bare i de områder der bosetningen av minoriteter er stor, men generelt på alle krisesentrene. En undersøkelse som ble gjennomført av Wenche Jonassen og Kari Stefansen på oppdrag fra BFD i 2001, viste at 32 % av brukerne på krisesentrene hadde utenlandsk bakgrunn. I 2003 viser statistikken 39,9 %. Oslo krisesenter, som bidrar med 18 % av respondentene, hadde i 2003 77 % brukere med annen etnisk opprinnelse. Dermed blir ikke statistikken representativ i forhold til kvinner med annen etnisk bakgrunn for krisesentrene generelt i landet.

Og en del er de er gift med Norske menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en del er de er gift med Norske menn.

Det er det sikkert. Men statistikken du kom med er altså ikke et svært tilbakeslag mot nordmenns vold mot kvinner, da jeg antar de fleste utenlandske kvinner også er gift med utenlandske menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikken viser at også den "perfekte" Norske mannen utøver vold mot kvinner.

Et økende antall kvinner med utenlandsk opprinnelse, som er gift med etnisk norske menn, tar kontakt med bakgrunn i vold og mishandling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikken viser at også den "perfekte" Norske mannen utøver vold mot kvinner.

Et økende antall kvinner med utenlandsk opprinnelse, som er gift med etnisk norske menn, tar kontakt med bakgrunn i vold og mishandling

Ja, du veit, det er omtrent 5 millioner mennesker i dette landet, og omtrent halvparten er menn. Og nå husker ikke jeg hvor stor andel av befolkningen som er eldre enn 18 år, altså i den alderen da de kanskje kunne tenkes å ha en partner å banke opp. Men la oss si at av landets befolkning, så er 1 million av dem i konebankende alder. Potensielt mener jeg. Jeg tenker bare på et tall her. Og om så mye som en prosent av dem igjen er FAKTISKE konebankere, så har vi hele 10.000 menn som gjør slikt.

Så det er rimelig å tru at vi, som nasjon og kultur betraktet har ganske mange svin løpende fritt på skauen.

Men det vi IKKE har, er diskusjoner på frokost-TV om den beste måten å banke kona.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du veit, det er omtrent 5 millioner mennesker i dette landet, og omtrent halvparten er menn. Og nå husker ikke jeg hvor stor andel av befolkningen som er eldre enn 18 år, altså i den alderen da de kanskje kunne tenkes å ha en partner å banke opp. Men la oss si at av landets befolkning, så er 1 million av dem i konebankende alder. Potensielt mener jeg. Jeg tenker bare på et tall her. Og om så mye som en prosent av dem igjen er FAKTISKE konebankere, så har vi hele 10.000 menn som gjør slikt.

Så det er rimelig å tru at vi, som nasjon og kultur betraktet har ganske mange svin løpende fritt på skauen.

Men det vi IKKE har, er diskusjoner på frokost-TV om den beste måten å banke kona.

heldigvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke mislimsk kultur så godt, men kan noen fortelle meg hva er det som er så verdifull i kulturen å bevare (noe som vi ikke har allerede) i Europa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner ikke mislimsk kultur så godt, men kan noen fortelle meg hva er det som er så verdifull i kulturen å bevare (noe som vi ikke har allerede) i Europa?

Ikkeno, vi har allerede fått det vi trenger .

Men dersom de ønsker å bevare sin kultur i sine land så kan de jo det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke mislimsk kultur så godt, men kan noen fortelle meg hva er det som er så verdifull i kulturen å bevare (noe som vi ikke har allerede) i Europa?

INGENTING!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno, vi har allerede fått det vi trenger .

Men dersom de ønsker å bevare sin kultur i sine land så kan de jo det.

Jeg er enig at Europa er veldig langt fram og har oppnådd mye de siste noen hundre år. Derfor lurer jeg på om hva er det som muslimsk kultur har som vi ikke har, men må ha i Europa? :klo: Jeg er mest ivrig å lese forslagene fra de som kjenner muslimsk kultur så godt, at de har svaret (og de som kjemper hardt med å bevare denne kulturen). For alt jeg ser er at muslimene også har familien som verdi, og det har vi også. Ellers har jeg ingenting imot at de bevarer sin kultur i sine land, hvor det er andre regler og normer, som er mer tilpasset egen kultur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...