Gå til innhold

Hva er det med nederlendere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes generelt de er utrolig tiltrekkende.. :fnise: Flere som er av samme oppfatning, eller har jeg bare vært heldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du liker de vel høye da... :)

Skrevet

Du liker de vel høye da... :)

Ja, men det er noe med helheten.. :)

Skrevet

Nederlenderreklame

Skrevet

Nederlenderreklame

Selvsagt skulle ikke kg godta linken!!!

Her:

www.youtube.com/watch?v=44yO9QzUzF8

Skrevet

Helt enig. Nederlendere er gjerne høye, kjekke og atletiske. Me like.

Skrevet

Helt enig. Nederlendere er gjerne høye, kjekke og atletiske. Me like.

Mhm :rodmer:

Skrevet (endret)

Jeg er helt enig., utrolig mange flotte nederlandske menn. :hjerter:

Endret av muffeline
Skrevet

Flere av de kjekkeste mennene jeg har møtt har vært nederlendere.

Jeg har jobbet en del på et sted hvor det er mange besøkende turister fra hele verden, og i sommer hadde vi en nederlandsk familie som var på besøk i Norge innom jobben. Det var et foreldrepar og to sønner i slutten av tenårene, den yngste var vel 17 og den eldste var kanskje 18-19. Og jeg tuller ikke når jeg sier at både far og sønner var så kjekke at jeg holdt på å gå i dørken når jeg skulle vise dem rundt. Alle tre var sikkert 1.90 høye, lyshårede og med utrolig sjarmerende smil og flotte trekk. Selv om sønnene var for unge for meg så var det bare helt umulig å ikke tenke sitt! :lol:

Skrevet

Flere av de kjekkeste mennene jeg har møtt har vært nederlendere.

Jeg har jobbet en del på et sted hvor det er mange besøkende turister fra hele verden, og i sommer hadde vi en nederlandsk familie som var på besøk i Norge innom jobben. Det var et foreldrepar og to sønner i slutten av tenårene, den yngste var vel 17 og den eldste var kanskje 18-19. Og jeg tuller ikke når jeg sier at både far og sønner var så kjekke at jeg holdt på å gå i dørken når jeg skulle vise dem rundt. Alle tre var sikkert 1.90 høye, lyshårede og med utrolig sjarmerende smil og flotte trekk. Selv om sønnene var for unge for meg så var det bare helt umulig å ikke tenke sitt! :lol:

Herregud :rodmer::fnise:

Skrevet

And as a finishing touch, god created the Dutch.

Men kjekt å høre dette! God for selvtilliten uansett om jeg ikke er den høyeste som finnes. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...