Babyface Skrevet 19. mai 2002 #1 Skrevet 19. mai 2002 Jeg skal ikke gifte meg enda, men har likevel et spørsmål: Er det vanlig at bruden velger hva hennes forlover skal ha på seg?12
Fakse Skrevet 19. mai 2002 #2 Skrevet 19. mai 2002 Nei, det får forloveren bestemme selv. Men det er selvfølgelig lov til å ønske. Min forlover skal ha på seg en festdrakt fordi jeg ønska det. Vi skal nemlig gifte oss i bunad, så da synes jeg det er fint at de som har kommer i bunad eller festdrakt. Men hadde min forlover hatt noe i mot å bruke drakten sin hadde jeg selvfølgelig akseptert det.12
'Lilly' Skrevet 19. mai 2002 #3 Skrevet 19. mai 2002 Det er vel ytterst sjelden!! MEN: det er viktig at forloveren ikke overgår bruden + at det kan være en idé at forlover hører med bruden hva hun synes. (Tommelfingerregel = ikke gå i hvitt!!!)
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #4 Skrevet 19. mai 2002 Ikkje bestemmer, men kjem gjerne med idear og sysnpunkt. Har problemer med antrekket til min forlover, hun har vært og kjøpt ny kjole for anledninga. Og dama på butikken meinte at det var ein heilt "bankers" kjole når ho skulle vere forlovar. Men eg synes ikkje at ein knekort raud kjole passar til ein forlovar. Lurere på korleis eg skal få sagt det. Kva meiner andre er eit passande antrekk for forlovar?
Niso Skrevet 19. mai 2002 #5 Skrevet 19. mai 2002 At rød (i alle fall knallrød) kjole ikke egner seg for en forlover (i tillegg til hvit eller svart kjole) er vel godt kjent av de fleste? En rød kjole stjeler mye oppmerksomhet - fx på bildene. Om det passer seg med kort kjole for en forlover? Selv synes jeg en lang kjole er mer passende, men... Selv var jeg kjempefornøyd med min forlovers kjole, uten at jeg i forveien la noen som helst føring på henne for valg av kjole. Hun hadde fått sydd seg (skreddersydd) en lekker blågrønn kjole i Thailand for noen måneder siden da hun var der på ferie. Kjolen og dress til samboeren hennes kom på 1700 tilsammen, så de var jo fornøyd med prisen også!
Tussilago Skrevet 20. mai 2002 #6 Skrevet 20. mai 2002 Jeg skal ikke si noe om antrekket til min forlover, hvis hun ikke spør meg da
Engsoleie Skrevet 22. mai 2002 #7 Skrevet 22. mai 2002 Hei på deg Jeg syntest ikke man skal bestemme hvordan en forlover skal se ut. Jeg syntest det er pent med en svart lang spagetti kjole jeg! Ser ikke helt problemet i det. Men forloveren min skal ha lilla lang kjole. Noe i denne dur : http://www.kjolesalongen.no/KJOLER/Lange%2...rsix_h00_02.gif Det var hun som bestemte dette selv. Da jeg syntest det er riktig. Hans forlovede skal ha svart dress bukse med en pen rød skjorte med svart skjær i. (Ikke med dressjakke).Fordi da kommer min kommende mann til å forsvinne litt. Syntest ikke det er pent når man ikke kan se hvem som er forlover og den nygifte.. luksus problem kansje.. vet ikke jeg. Men han valgte det selv, og jeg likte tanken..12
Gjest lilletroll Skrevet 23. mai 2002 #8 Skrevet 23. mai 2002 Min forlover spurte meg, og det var jo veldig greit, men ellers ville jeg ALDRI ha lagt meg i hva hun skulle ha på seg!! Såpass stoler jeg på min venninne både når det gjelder takt, og stil!!! Kjolen hun hadde var forøvrig KJEMPE herlig!!12
Augustbrud02 Skrevet 23. mai 2002 #9 Skrevet 23. mai 2002 Jeg har hele tiden sagt at min forlover kan ha på seg akkurat hva hun vil! Da jeg snakket med henne i går hadde hun kjøpt seg en ordentlig kjole, men siden den var ganske utringet på ryggen ville hun ha en godkjennelse av meg for å kunne bruke den. Må le litt jeg. Her inne er det uttallige diskusjoner om gjester/forlovere i sorte kjoler, brude kjoler o.l. Mens min forlover vil ha godkjent sin kjole som er utringet på ryggen. Snakk om forskjeller ute og går da. Men jeg synes det var kjempeålreit av henne egentlig da. men som sagt; hun hadde helt frie tøyler!12
Montezuma Skrevet 23. mai 2002 #10 Skrevet 23. mai 2002 Min forlover og jeg kjenner hverandre så godt, at vi vet som regel hva som faller i smak hos den andre. Dessuten visste hun hvordan min kjole så ut, og farger på blomster og brudepiker ol., så hun ville ta hensyn til dette. Resultatet ble en ufattelig nydelig lyseblå prinsessekjole!!! En annen venninne av meg ringte meg for å få godkjenning til å kjøpe en sjokkrosa kjole. Sa selvsagt ja, fargevalget til gjestene legger jeg meg ikke oppi. Men jeg må samtidig innrømme at enkelte ting kunne ha provosert meg...... Heldigvis har vi "oppegående" folk rundt oss, så faren for det er ikke stor.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå