kulu-kulu Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Hva spiser dere helst når dere er bakrus?
Pria Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Er aldri i bakrus men vet at mange går for junkfood eller noe med egg. Fett er hvertfall tingen.
kulu-kulu Skrevet 27. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2011 Er ikke dårlig-bakrus,bare "god"bakrus . Blir heldigvis aldri dårlig *bankibordet* Ja fet mat er digg,en saftig burger fra et gatekjøkken høres ikke feil ut nei
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Det spørs hvor dårlig jeg er. En sjelden gang blir jeg så dårlig at jeg kun får ned frukt.
Hecubaa Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Jeg pleier å tusle opp på den lokale pizza&kebab-sjappa og bestille hamburgertallerken, men i dag har jeg mest lyst på pizza fra peppes Jeg er forresten ikke fyllesyk, bare i søndagskosemodus..
spinnwild Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 (endret) Kjøtt, helst litt salt. Bacon+egg. pizza. Ellers det jeg finner i (kjøle-)skapet, gidder oftest ikke å gå i butikken på slike dager Eller ingenting (eller knekkebrød med smør) om jeg er dårlig... Endret 27. november 2011 av spinnwild
Gjesten Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 De blir noe drit, kommer litt an på hva jeg får tak i. Av og til McDonalds, men ofte bare noe frossenpizza.
-Fisken- Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Jeg synes det er godt med egg og bacon dagen der på Med kaffe og cola til. Druer til dessert. Litt off topic, men banan og farris er supert når man er fyllesyk, inneholder mye kalium og salter som kroppen trenger.
Gjest Survival Skrevet 27. november 2011 #10 Skrevet 27. november 2011 Bruker å lage skikkelig krydret potetgull selv på dager som det.
Gjest fireflies Skrevet 27. november 2011 #11 Skrevet 27. november 2011 Får bestandig lyst på nudler, potetgull og godteri de få gangene bakrusen faktisk innhenter meg 1
Fandenivoldsk Skrevet 27. november 2011 #12 Skrevet 27. november 2011 Klarer som regel ikke å spise i bakrus, bare pimper nedpå mengder med Pepsi Max :gjeiper: om jeg skal få ned noe, må det være noe salt. Gjerne agurk med aromat, det er både salt og forfriskende!
kulu-kulu Skrevet 27. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2011 Jeg synes det er godt med egg og bacon dagen der på Med kaffe og cola til. Druer til dessert. Litt off topic, men banan og farris er supert når man er fyllesyk, inneholder mye kalium og salter som kroppen trenger. Åja,jeg pleier å spise en banan før jeg legger meg,når jeg har drukket. Da er jeg i superform dagen derpå ,utrolig men sant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå