Gå til innhold

Er Pepsi Max farlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan da tenker du på? Jeg drakk 1-2 liter hver dag i 5 år før jeg sluttet helt, merka jeg ble i mye bedre form fysisk uten all den pepsi maxen, huden ble renere, fikk MYE mindre vondt i hodet ( aspartam i pepsi max KAN utløse migrene hos migrenerammede, det er jeg ), og sånn. Har det mye bedre uten..

Skrevet

Det er sjelden et ja/nei-spørsmål når det gjelder kosthold. Det kommer an på hvor mye du drikker, og hvor mye annet du spiser/drikker som har kunstig sukker. Hvis du drikker mindre enn en liter om dagen tyder det meste av forskningen på at det ikke har noe å si. 2-3 liter om dagen kan være i overkant, spesielt hvis du bruker andre lett-produkter.

Skrevet

Ok, takk for svar! :) lurer siden foreldrene mine reagerer når jeg tar meg mer enn ett glass(to-tre) på lørdagskvelden, drikker det sjeldent ellers(er slank og sunn ellers, så har ikke noe med dette å gjøre)

Skrevet

Hvordan da tenker du på? Jeg drakk 1-2 liter hver dag i 5 år før jeg sluttet helt, merka jeg ble i mye bedre form fysisk uten all den pepsi maxen, huden ble renere, fikk MYE mindre vondt i hodet ( aspartam i pepsi max KAN utløse migrene hos migrenerammede, det er jeg ), og sånn. Har det mye bedre uten..

Jeg må bare legge til at jeg aldri fikk vektøkning pga pepsi max.

Skrevet

Det farligste med Pepsi Max er antagelig frykten for at den er farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...