Gå til innhold

Klirrende mynt og handleposer!


Gjest Cupcakes

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes

Shopping, ja shopping.. Det er nesten er form for terapi det, kanskje ikke den sunneste måten men alikevel hjelper det fryktelig på humøret, hvertfall der og da ;)

Jeg er veldig glad i å handle, både klær, sko, sminke, ting til huset, ting til hunden osv. men jeg prøver jo å være litt fornuftig også, men huslån, bensin og diverse andre fasteutgifter kan man ikke gå helt over stokk og stein.

Og nå, ja, nå fikk jeg rett og slett lyst til å dokumentere ned det jeg kommer over på min vei, enten det er til meg eller andre. fin måte å holde litt oversikt på :jepp:

Jeg jobber forresten i en klesbutikk, så det meste av klærne blir kjøpt der ;)

Jeg er ikke veldig opptatt av merker, at det må være riktig merke, men mer opptatt av kvalitet, særlig om det er noe som skal vare, er det bare ut på byen kjole er det ikke så nøye :lur:

Jepp, det var en kjapp intro av denne dagboken. Så da lar jeg det bare stå til.

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

I går gjorde jeg unna litt julegaver, det synes jeg er neten morsomere å handle enn gaver til meg selv :jepp:

Til min farmor kjøpte jeg et silkeskjerf, passet supert at det var helt henne og det skal sendes i posten , og da er det et pluss at det veier så og si null. Finner ikke noe bilde av det desverre.

Til pappas kone kjøpte jeg en tunika/bluse og et lekkert skjerf til

=tunika_female]Den øverste til venstre i brunt :) og skjerfe finner jeg heller ikke bilde av.

Til mamma har jeg også kjøpt et skjerf, et rødt og rutete et som bare skrek henne :jepp: og et bodum te glass hvor du trekker teen i glasset, hun er veldig glad i en kopp te.

Det var helgens innkjøp, og nå er det frokost på menyen her i huset :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...