AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 at jeg ikke har hatt mensen på ca 3-4 mnd! Ikke gått på p-piller på 1 år, og ikke hatt sex på 6 mnd! Hva kan dette være? Fikk litt "brunt blod" idag, men det var bare noen dråper. Har hørt at det kan være stress, noen ideer? :s Takk for svar!
Pialill Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Sikkert stress ja! Regner med at du ikke er farlig undervektig? jeg ville tatt meg en tur til legen og sjekket, kan jo være noe alvorlig...
Fanta Exotic Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Hvordan kan du ikke ha tenkt over uteblitt mens på hele 4 mnd?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Takk for svar. Ja, men jeg er veldig av typen" vilikkegåtillegen-vilhellerikkevitedet"... Fordi når jeg har mensen så har jeg den kun et par dager, også kommer den og går den som den vil! Men det slo meg idag når jeg leste en tråd her at jeg ikke har hatt den på en stund.. Skremmende :/
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Nei, men alltid hatt stress. Begynte også på diett og hardtrening for ca 3 mnd siden, kanskje det kan være grunnen?
Gjest fireflies Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Hvordan kan du ikke ha tenkt over uteblitt mens på hele 4 mnd? Det skjønner ikke jeg heller. Jeg blir stressa hvis den bare er noen dager forsinket
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Det skjønner ikke jeg heller. Jeg blir stressa hvis den bare er noen dager forsinket Man trenger jo i grunnen ikke være så stressa for det hvis man ikke har et aktivt seksualliv. Hun nevner jo ikke noe om frykt for graviditet TS: Det kan nok ha sammenheng med diett og hardtrening ja. Kanskje et tegn på at du "skyter litt over mål"?
Gjest fireflies Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Man trenger jo i grunnen ikke være så stressa for det hvis man ikke har et aktivt seksualliv. Hun nevner jo ikke noe om frykt for graviditet Vel, min er som oftest meget presis. Hvis det da går fem - seks dager uten at den har kommet, blir jeg faktisk stressa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå