Gå til innhold

Er dette Norges mest sexy kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje at de liker jenter med litt humor? Og selvironi? Og at utseendet/ fysikken ikke alltid kommer i første rekke?

(Se også Odd-Magnus Williamson som ble kåret til mest sexy mann)

Kunne heller hetet "Mest morsomme", han er hvertfall ikke sexy!

Jeg syns både han og Linnea er morsomme, men mest sexy i Norge? Nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en skrev tidligere her, det er nok en god ide å ta alle slike avstemninger med en klype salt, da de sjeldent tas av et representativt utvalg av befolkningen, men av et lite panel.

Når det er sagt, så må jeg si at min stemme overhodet ikke ville gått til Linnea. Hun har et helt ok utseende, men ikke noe over gjennomsnittet i mine øyne. Hvilke signaler det sender t å kåre en ung kvinne med spiseforstyrrelser og depresjoner til "Norgest mest sexy kvinne" kan og diskuteres. Mitt subjektive syn er at hun ikke egner seg som forbilde i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kanskje modellaktig pen (hun er veldig fotogen, lang og beinete)

Men sexy? Så sur og sær og deprimert + den Moldedialekten da? Må jo være den minst sexy dialekten her i Norge.

Nei gi meg Jenny Skavlan, med et flott glimt i øyet, selvtillit og stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er kanskje modellaktig pen (hun er veldig fotogen, lang og beinete)

Men sexy? Så sur og sær og deprimert + den Moldedialekten da? Må jo være den minst sexy dialekten her i Norge.

Nei gi meg Jenny Skavlan, med et flott glimt i øyet, selvtillit og stil :)

Eyh, ikke snakk dritt om dialekta mi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attitude er sexy. Sexy handler ikke bare om utseendet, Linnea er veldig pen, men det er holdninga og humoren som gjør at hun tipper over til sexy. Jenter kan lære litt av dette, hvis de gidder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Hver sin smak. Samboeren min ville ikke gitt Linnea et eneste blikk. Men hun har attitude, type "gi faen guttejente", noe som er attraktivt for noen mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

men tror dere virkelig at manneblad-kåring faktisk gjenspeiler gjennomsnittet av mannfolk sin mening om hvem som er mest sexy? tror media spiller en stor rolle her; hva som vil skape debatt. Hvor mange er det egentlig som har svart på denne "undersøkelsen", referer bladet til en statistikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnéa er så absolutt vakker, og jeg sier meg enig i ABs utsagn om at attitude er sexy. Noen kilo til på kroppen hadde ikke akkurat skadet, men det er hele mennesket Línnéa, inkludert personlighet, som er sexy - ikke bare kroppen.

Jeg tenker også på hvilke signaler det kan sende ut å kåre en kvinne med spiseforstyrrelser til Norges mest sexy, men det positive her er jo at Linnéa er helt åpen om hva hun sliter med, og hun er veldig tydelig på at hun har et forvrengt syn på mat - at det ikke skal være sånn. Hun er fortsatt tynn, og har et anstrengt forhold til mat, men all cred til henne for å ha klart å legge på seg 15 kilo!

Det hadde vært mer skremmende om en som f.eks Fotballfrue vant, for hun forherliger sitt anstrengte forhold til mat/trening/utseende, og presenterer det som noe helt normalt. Der hun (indirekte) gir unge jenter dårlig samvittighet for å ha spist en muffin, sier Linnéa rett ut at det er spiseforstyrrelsen som gjør at hun ikke klarer å kjøpe mer enn 3 yoghurtnøtter som Lørdagsgodt - og hun vet at det er sykt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se på sure og negative mennesker som sexy uansett hvordan de ser ut. Men pen er hun vel forsåvidt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sykt at dere kan kalle henne anorektisk tynn. Misunnelse? Mulig Linnea Myhre har hatt spiseforstyrrelser, men hun ser da helt normalvektig ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er sykt at dere kan kalle henne anorektisk tynn. Misunnelse? Mulig Linnea Myhre har hatt spiseforstyrrelser, men hun ser da helt normalvektig ut nå!

Ja, alle her er feite og misunnelige :ironi:

Linnea har selv sagt hun har/har hatt aneroksia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sykt at dere kan kalle henne anorektisk tynn. Misunnelse? Mulig Linnea Myhre har hatt spiseforstyrrelser, men hun ser da helt normalvektig ut nå!

Hun har som sagt lagt på seg 15 kg, men er fortsatt tynn. Hun ser ikke lenger ut som hun er på dødens rand, men kunne hatt godt av å legge på seg litt mer. Det er ikke noe galt i å være tynn - man kan være tynn og sunn - men det er selvsagt ikke sunt å være tynn som følge av at man spiser to knekkebrød med agurk på + en boks med hermetisk champignon hver dag, og skeier ut med 3 yoghurtnøtter på lørdager.

Misunnelig? :klo: Hvorfor det? Jeg synes hun er en vakker kvinne - penere enn meg, morsom, intelligent og sterk - men jeg ønsker hverken å være henne, eller slite med det hun sliter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på denne kronikken da jeg leste at Linnea Myhre var låret til Norges mest sexy kvinne. Jeg tror det er mye sant i at sexy menn ikke kan støtte seg på utseendet alene, men ha oppnådd noe eller utstråle noe spesielt, men at kvinner i større grad "bare" kan være pene og ha fin kropp. Sånn sett syns jeg valget av Linnea Myhre det var en positiv overraskelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror mange menn, spesielt yngre menn, setter pris på humor og attitude i en jente, og det har jo Linnèa. Hun skiller seg litt ut fra andre jenter fordi hun er tøff, har litt sånn gi-faen attitude som noen over her nevner. Dette, kombinert med det faktum at hun er en pen, smart jente tror jeg er grunnen til at hun vant. Det har kanskje også litt med det at hun stilte opp på forsiden å gjøre - de andre nominerte hadde kanskje ikke gjort det?

OT, men hun så veldig tynn ut på forsiden? Hun har jo blitt mye friskere, men på akkurat det bildet kan man jo se beina stikke opp fra ryggen hennes :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også Tone Damlie er flottere enn Linnea... Men ser jo at Linnea har et vakkert ansikt hun også da..Det at Linnea ser alvorlig ut er jo ikke unormalt siden ho er modell... Har dere ikke sett på catwalken, alle ser jo grav-alvorlige ut... Så det er sånn modeller skal se ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...