Gå til innhold

Er dette Norges mest sexy kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/linnea-myhre-kaaret-til-norges-mest-sexy-kvinne-3646095.html

Er dette Norges mest sexy?

Jeg må ærlig talt si jeg er overassket. Hun er pen ja, men trodde menn foretrakk jenter med positiv utstråling og litt mer former (med former mener jeg IKKE feit, men feks Tone Damli. Litt mer kropp enn hun som er undervektig og tidligere hadde aneroksia. Altså, hun har null pupper og rumpe, og trener så vidt jeg vet aldri).

Jeg er slank selv og ikke misunnelig, men har liksom trodd at Linnea var et jente-ideal (veldig tynn og sur), ikke ei som menn elsket. Derfor overassket det meg at hun av alle Norges pene jenter ble kåret til den mest sexy av et MANNEBLAD.

Hadde trodd Tone, Jenny Skavland, Rachel Nordtømme, Mira Craig, Therese Johaug, Ulrikke Lund osv osv ville vunnet, DA hadde jeg ikke hevet et øyebryn.

:blink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de kjendisene du nevner synes jeg faktisk Linnea er den peneste, mest sexy vil jeg kanskje heller si er Jenny Skavlan eller Rachel Nordtømme. Men hun er definitivt den peneste (i mine øyne).

• Liker 2
Skrevet

Det er nok ikke noen offisiell kåring, men de gir tittelen til den av damene som er villig til å stille opp på sexy bilder. Av kjendis-damer da, ikke hvem som helst. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Tone Damli har silikon :gjeiper:

Og?

• Liker 2
Gjest shirelle
Skrevet

Og?

Ja, det er ikke ekte former mener jeg da. Hun hadde ikke så mye mer pupper enn Linnea før hun tok silikon.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje tiden er kommet for de mer alternative?

Nei, altså, slike kåringer tar jeg alltid med en klype salt. Sjelden jeg er enig egentlig (i den grad jeg bryr meg i det hele tatt). Ser også at Odd-Magnus Williamson er kåret til mest sexy mann.

Skrevet

Ja, det er ikke ekte former mener jeg da. Hun hadde ikke så mye mer pupper enn Linnea før hun tok silikon.

Hun har en veldig trent, sunn kropp i motsetning til Linnea.

• Liker 3
Skrevet

Når har hun tatt silikon? Det har ikke jeg fått med meg. Kilde?

• Liker 1
Gjest shirelle
Skrevet

Hun har en veldig trent, sunn kropp i motsetning til Linnea.

Jepp, det har hun nok, men noen av attributtene hennes er fake :)

• Liker 1
Skrevet

Tone Damli har silikon :gjeiper:

Joda, men hun har en mer sexy, formfull kropp, enten den er fake eller ei. Hun trener veldig masse og oser sunnhet.

Jeg forstår veldig godt at mange menn finner henne veldig sexy, og derfor syns jeg det er rart at Linnea vinner i en sånnen kåring.

Tone er også tynn, men på en annen måte enn Linnea, som bare ser usunn, ulykkelig og utsultet ut.

• Liker 1
Skrevet

Hvor har Tone Damli former om jeg tør spørre? Hun er jo blitt et beinrangel..

Men synes ikke hun Linnea der fortjente tittelen nei. Jeg hadde ikke snudd meg etter henne på gata akkurat! Hun har et helt alminnelig utseende i mine øyne..

• Liker 5
Skrevet

Hun har pene trekk, men ikke mer enn en hvilkensomhelst jente på gata. Jeg foretrekker jenter som smiler og har liv i øynene, og det har dessverre ikke den jenta her...

Skrevet

Alle kroppstyper og størrelser kan være sexy. Det finnes ikke en fast regel eller fasit!

• Liker 2
Skrevet

Hvor har Tone Damli former om jeg tør spørre? Hun er jo blitt et beinrangel..

Kommer an på hvordan en definerer former, men hun ser unektlig sunnere og freshere ut enn Linnea, selv om begge er tynne. Tone har en veltrent kropp, om enn litt tynn.

Hadde ikke syns det var det minste rart om hun vant en mest sexy-kåring.

Skulle søke på bikinbilde av henne, og der kom det opp det toppløsbildet som florerte for noen år siden (?). Helt flat, så er nok silikon... Uansett syns jeg hun er mer sexy enn Linnea.

Skrevet

Jeg bare lurer på hva slags signaler dette sender ut til jenter, at de kåret Linni til norges mest sexy.. Hun er jo kroppslig, fysisk sett ikke noe forbilde, med de tankene hun har slitt med og hatt. Utseendesmessig er hun helt fin.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke noen offisiell kåring, men de gir tittelen til den av damene som er villig til å stille opp på sexy bilder. Av kjendis-damer da, ikke hvem som helst. :fnise:

Jeg trodde hun var for kul til å stille opp på noe sånt:ironi:

Digget henne før, når hun virkelig skilte seg ut og IKKE var ei utseendefiksert jente. For noen år siden kunne jeg aldri forestilt meg hun halvnaken på en forside av et manneblad.

Nå er hun som alle andre pr-kåte, vise-seg-fram jenter. Hun har forandret seg VELDIG.

Skuffet ex-leser av bloggen.

Skrevet

Kommer an på hvordan en definerer former, men hun ser unektlig sunnere og freshere ut enn Linnea, selv om begge er tynne. Tone har en veltrent kropp, om enn litt tynn.

Hadde ikke syns det var det minste rart om hun vant en mest sexy-kåring.

Skulle søke på bikinbilde av henne, og der kom det opp det toppløsbildet som florerte for noen år siden (?). Helt flat, så er nok silikon... Uansett syns jeg hun er mer sexy enn Linnea.

Joda, veltrent er hun jo(skulle bare mangle så mange timer i uka hun der trener). Og hun er ei veldig pen jente.

Men FORMER det har hun ikke, Mira Craig og Maria Haukaas har former. Tone er bare trent og slank.

Skrevet

Jeg bare lurer på hva slags signaler dette sender ut til jenter, at de kåret Linni til norges mest sexy.. Hun er jo kroppslig, fysisk sett ikke noe forbilde, med de tankene hun har slitt med og hatt. Utseendesmessig er hun helt fin.

Kanskje at de liker jenter med litt humor? Og selvironi? Og at utseendet/ fysikken ikke alltid kommer i første rekke?

(Se også Odd-Magnus Williamson som ble kåret til mest sexy mann)

• Liker 6
Skrevet

Om man er sexy handler jo ikke bare om utseendet. Også tror jeg man bør ta sånne "konkuranser" med en klype salt. Det er jo snakk om en liten del mennesker som bestemmer dette.

Personlig syns jeg Linnea er en god vinner, hun har noe spesielt ved seg. Men så har jeg møtt henne noen ganger i virkeligheten da, så har kanskje et noe annet inntrykk av henne enn de som bare leser bloggen ;)

Hun smiler og ler mye når hun har det bra :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...